Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Scum schreef:Suus; was jij degene met het fijne paardje (donkerbruin met zwarte manen) waaraan ik vroeg of het een Engelse volbloed was?
retzster, wat een nare gebeurtenis! Zo zie je maar weer dat een ongeluk in een klein hoekje schuilt. Hopelijk herstel je voorspoedig.
Wilke schreef:Hebben jullie de pony's gezien? De laatste hindernis, voor de finish was een ramp voor hun !
hesterv schreef:Wilke schreef:Hebben jullie de pony's gezien? De laatste hindernis, voor de finish was een ramp voor hun !
Ik had ook niet verwacht dat die sprong er nog op deze manier zou staan (tenminste.. Niet als allerlaatste hindernis en niet als zo'n dikke baal). Was blij dat mijn pony nog even op extra vermogen sprong!! Hoorde na mn finish dat er veel moeilijkheden van zijn gekomen..
_San_ schreef:Kimdepim; Mooi dat je tevreden was, Ik heb een vraagje zag ik Westerbork dat jij je beenbeschermers helemaal had ophuld met flexbadages? Klopt dat, en hoeveel rollen heb je nodig voor vier benen??Vind het wel super mooi staan