Ola allemaal! Na een tijdje illegaal meegespiekt te hebben bij de sgw-topics en ik dit weekend een heleboel mede-bokkers ben tegengekomen bij de cross, en ik nu eindelijk m'n eigen knol heb waar ik misschien volgend jaar wel een crosje mee zou willen rijden, heb ik besloten dat ik me toch maar eens echt 'officieel' aan moet melden bij het topic
!
Dan hoef ik niet meer illegaal mee te lezen
...
Nou ja, mijn naam is Mandy en mijn paardje heet Jamie, is 16 jaar en ik heb haar sinds 2 december 2006 (ze is uitgebreid te bekijken in mijn profiel). Verder ben ik 2 jaar geleden voor het eerst meegeweest naar een sgw in barchem (thnx 2 Gomir, die me mee op sleeptouw genomen heeft), sindsdien vind ik de cross helemaal geweldig
! Vandaag heb ik bij Scum en Bitwise gegroomd en dat was ook echt supergezellig (heb zelfs even op dat geweldige paard mogen zitten dat 2e werd vandaag, coool he?
), over 2 weken ga ik met SGWukkie mee naar Vlietland dus dat wordt ook weer een leuk dagje denk ik zo, heb er nou al weer zin in, wordt nog wel verslaaf denk ik zo
Ik denk dat Jamie en ik toch maar eens wat meer moet gaan oefenen voor zo'n crosje, misschien wordt het nog eens wat met ons.
Maarja, we zijn eigenlijk allebei beginners, dus we zien wel hoe het loopt, we hebben al wel een paar crosshindernisjes gesprongen bij de ponyclub (boomstammetjes/piano e.d.) en dat gaat tot nu toe verbazingwekkend goed
.
Nou ja, als jullie nog meer willen weten, vragen staat vrij.
p.s. Jamie is op 03-06-1991 geboren en ik op 28-08-1985 (weten jullie dat ook weer)!