!Ik ga lekker slapen, morgen weer naar school..
Trusten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!

!
...
! Vandaag heb ik bij Scum en Bitwise gegroomd en dat was ook echt supergezellig (heb zelfs even op dat geweldige paard mogen zitten dat 2e werd vandaag, coool he?
), over 2 weken ga ik met SGWukkie mee naar Vlietland dus dat wordt ook weer een leuk dagje denk ik zo, heb er nou al weer zin in, wordt nog wel verslaaf denk ik zo
.
En idd, het wordt tijd voor een hoedje
Hij kijkt die eerste keer echt zo van 'hellup', had ie niet helemaal verwacht volgens mij 

.. en op de terugweg alweer!
*Schaamt zich diep*
heb dus ook een toeristisch route door ww gevolgd. Op de terugweg had ik ook een crea bea route, want er was een ongeluk gebeurd op de weg van middenmeer naar alkmaar, dus heb nog flink aan sightseeing gedaan
Heb altijd wel globaal een idee welke richting we moeten (hemelsbreed gezien), maar om daar dan te komen .. op één of andere manier kies ik dan steeds net de verkeerde 'afslag' 

Ik wist dat Online groot was .. maar Kaatje lijkt in het echt ook veel groter dan op de foto's
! Ben trouwens toch nog maar wel even gaan rijden, was eerst gaar maar toen dacht ik, nou zou ik toch eigenlijk nog wel weer even een sprongetje moete meepakken. Gelukkig was Jami het met me eens, alleen bij de boomstam nog niet helemaal, dus die ging weer eens vanuit stap 
! dan heb je vast alweer vaker gereden, dus dan kan ik het winnende paard groomen
hihi

) en Rowo(mooi debuut en comeback)!