Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kylyco schreef:andrea16 schreef:Kyloco: Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd hoe jij die in-uit-2 galopsprongen punt hebt genomen, wij liepen toen zo'n beetje gelijk de cross kwam ik achteraf achter
Haha ja heb erg getwijveld. Maar precies gedaan zoals ik zei. Heel rustig galopje in-uit. En dan naar voren rijden en aan de linkerkant eruit springen, één galopsprong. En het paste precies. Oké misschien was de laatste sprong iets groter maar niet echt heel merkbaar of raar. Tja ben anderhalf jaar geleden met het dier over de kop gegaan in nijerberkoop in de driesprong omdat ik haar niet meer kon houden dus moest dit keer zorgen dat ze wel rustig erdoor zou komen. Ik was heel blij dat het vlekkeloos ging.
Heeft het parcourlopen toch geholpen. En hoe ben jij gegaan?
(ik rijdt trouwens op een paard, ik vroeg me af of jij misschien op een pony reed? aangezien 9 meter voor mij geen paarden afstand is)
minnie_muis schreef:Kylyco: ja bij die hindernis in Nijeberkoop was ik toen hindernisjury!
viefdepief schreef:http://www.youtube.com/watch?v=fjvlehWqDFo
Nog een stukje van de dressuur en het springen. Beter laat als nooit
Rowo volgens mij sta jij er ook nog op in een licht roze shirt.
minnie_muis schreef:Nou de filmpjes lukke echt niet!
Kaisa schreef:Hehe, heb eindelijk tijd om eventjes te bokkenIemand vroeg nog of ik geen foto's van haar had? Ik heb het opgezocht, maar helaas geen foto's kunnen vinden, sorry