Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
miss_jumpy schreef:Snoekiej schreef:koningin emma, was dat toen in voorschoten? op de ijsbaan?
dat vond ik echt een leuke en goed georganiseerde wedstrijd![]()
ik ga nu mn ma overhalen om maarsbergen te starten, als het mag, hoe moet je je dan oook alweer inschrijven? met een dressuur en springcoupon ofzo?
Klopt! Was een hele leuke dag, ik zat de hele dag in de rekenkamer, dit jaar weer dus voor mij geen maarsbergenMaar ja, je moet soms ook wat voor je vereniging doen!
Maar leuk als je naar Maarsbergen mag, en zo niet dan kom je wel weer naar ons toch
kaatje77 schreef:Dank je.....
Trouwens echt duur die inschrijvingen!
Volgens mij heb ik twee jaar geleden ook zoiets van 22 euro betaald. Stelletje $@#^%^&*^&*^*(
Lielle schreef:Dan zal EL er tussendoor geslipt zijn denk ik.
kaatje77 schreef:Ja. Daar heb je het al....
Scum schreef:Ik moet trouwens eens uitvogelen hoe ik mijn oude avatar terug kan krijgen.
Lielle schreef:wat raar Andrea. Zit je inbox niet vol toevallig? Dan staat er een berichtje boven dat berichten on hold staan.
miss_jumpy schreef:Scum schreef:Ik moet trouwens eens uitvogelen hoe ik mijn oude avatar terug kan krijgen.
ik vind kermit wel leuk
miss_jumpy schreef:lielle, ik keek eigenlijk alleen naar de paarden. de meeste VP kloppen voor de paarden, behalve EL.
Snoekiej, ja zelfde dag. Of heb jij maarsbergen op vrijdag? Onze kringwedstrijd is op zaterdag.
Paarden moeten selecteren voor regiodressuur, regiospringen is vrije inschrijving.
Snoekiej schreef:miss_jumpy schreef:lielle, ik keek eigenlijk alleen naar de paarden. de meeste VP kloppen voor de paarden, behalve EL.
Snoekiej, ja zelfde dag. Of heb jij maarsbergen op vrijdag? Onze kringwedstrijd is op zaterdag.
Paarden moeten selecteren voor regiodressuur, regiospringen is vrije inschrijving.
pony's ook? ja ik heb maarsbergen op vrijdag, maar ik weet niet of het vestandig is de dag daarna meteen een dressuurwedstrijd te gaan rijden. maar ik wil wel weer graag naar de regio, met springen en dressuur :S aah moeilijk :S
kaatje77 schreef:Ja, dat paard van de tweede foto is blind met zijn linkeroog en heeft regelmatig oogontstekingen aan zijn rechteroog....![]()
Gewoon heel zielig, maar met goede verzorging heeft hij er vrij weinig last van.
Ik ben voor de grap gaan springen en met een balk ervoor heeft hij nu al 1 m gesprongen.
Dus vanuit draf.
Laatst op de lesweek ging het super totdat we vanuit galop een parcours moesten springen. Meneer liep zo in galop door de oxer en toen is hij zo geschokken dat hij angst kreeg.
Ik heb een paar weken niks gedaan, alleen dressuur en buitenrijden en zo voor de grap weer geprobeerd, nou hij had er echt zin in.
eergister heb ik hem gelongeerd en hij ging uit zichzelf een paar keer over een steil.
Hij genoot gewoon.
Ik ga vanavond dan ook naar de springles en kijken hoeveel er is blijven hangen!