Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik houd het er maar op dat ik al weer bezig was om terug te gaan zitten...
Landig was toch niet superconfortabel....
Lielle schreef:die flap is idd niet overbodig. Houding valt toch wel mee ? Je zou zelfs ietsm eer terug mogen zitten voor een afsprong.
Ik heb wat moeite om te bepalen wanneer ik nou precies terug moet gaan zitten. Heb je daar misschien tips voor? Ik heb het idee dat als ik op het moment van de foto verder terug gezeten zou hebben dat-ie zo onder me uit gesprongen was...
maar ja, ik weet toevallig dat die op dit moment bezig is de basisinstructeurscursus te volgen dus daar hecht ik maar niet teveel waarde aan.....
Heb er zelf ook altijd moeite mee. Heb laatst wel de tip gekregen om in de afzet je voeten naar voren te steken kapstokjes probleem ken ik
en zo te zien mogen je beugels ook wel wat korter.
Lielle schreef:Klemmen met je knieen levert idd vaak wel een wat loperig paard op. Ik moet van Rob altijd heel licht zitten, dan blijven ze fijner te rijden.
Lielle schreef:Klemmen met je knieen levert idd vaak wel een wat loperig paard op. Ik moet van Rob altijd heel licht zitten, dan blijven ze fijner te rijden.
SGWuppie schreef:Vera_Pino, heb jou zien rijden in de M, jammer dat ie langs die haag schoot. Mag ik een heel klein puntje van opbouwende! kritiek leveren? Het viel mij namelijk op dat je het hele stuk dat ik je gezien heb in de cross, van de picknickplaats tot na de coffin, gewoon rechtop in je zadel zat. Misschien kun je volgende keer proberen om in verlichte zit te rijden en pas een paar sprongen voor de hindernis terug te gaan zitten. Dat is iig een stuk fijner voor de rug van je pony en bovendien kun je dan ook een stuk makkelijker door galopperen!
het klopt dat ik zat want ik voelde hem al helemaal terugkomen en ik wilde hem wat ondersteunen maar na de haag heb ik wel in de verlichte zit gezeten tenminste dat dacht ik tot voor de dubbel. Maar dat kan ik natuurlijk ook alleen gedacht hebben
ik zal er in elk geval volgende keer wat meer aan denken SGWOllie schreef:*foto*
Over verschrikkelijk zitten gesproken!Ik houd het er maar op dat ik al weer bezig was om terug te gaan zitten...
Landig was toch niet superconfortabel....
En na het zien van deze foto ben ik toch wel blij met mijn buikflap!!
Ik jou nog niet dus neem het me alsjeblieft niet kwalijk als ik je straal voorbij loop.....

anders was olivier nu open geweest denk ik