Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Simmie schreef:Eventinggek schreef:Ben benieuwd welk reserve nr. ik in de Lpa ga krijgenvoor de zaterdag. Heb 2 wk geleden m'n coupons opgestuurd voor t L en M....
Leuk dat je naar Maarsbergen komt eventueel! Ik zal voor je duimen dat je een plekje in het L krijgt.
Ging jij niet naar HM dan??
Drie weken op rij M starten vind ik echt te gek, ik moet nog even kijken wat het precies wordt.
De reden dat ik toch extra graag in MB wil starten is dat Ede dit jaar volgens Rob flink zwaarder wordt en daar wilde ik eigenlijk de eerste keer L gaan starten met Ungaro.... Hij heeft me aangeraden om in MB eerst L te starten.
L vorig jaar was echt heel simpel.
de L in Ede was vorig jaar echt simpel en de tijd was nog t ergste (daar hebben we natuurlijk wel weer van geleerd
). Alleen hoop ik dus ook dat ze t niet gaan overdrijven, anders is t geen goede L start voor Ungaro...
Nickeltje schreef:Madeleine: had over je post heen gelezen.
Ik woon op ruim een half uur van Maarsbergen, en we hebben op zich wel een stal over...
.Mijn paard kan wel hoog maar ik moet nog even wennen HAHA! Heb je er een startkaart of winstpunt voor nodig?