Alleen tis hier niet zo'n lekker weer. Er valt een beetje water uit de lucht.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

egnie schreef:Voor mij hetzelfde. Ik ben ook niet zo'n held dus als ik voor die tijd al hindernissen zie dan durf ik straks niet meer
Alleen tis hier niet zo'n lekker weer. Er valt een beetje water uit de lucht.....
*Hoezo optimistisch*?!

Ik ben trouwens te herkennen aan een gele trui (tenzij het erg rotweer is). Een vriendin en ik gaan terug in de tijd en hebben twee oude ponyclubtruien aan.

rowo schreef:Heb weinig hoop voor morgen.. Het zou een stuk slechter zijn als vandaag en veel kouder. Als het zo wordt als nu ben ik tevreden. T is hier redelijk droog, af en toe miezert het wat.
We zullen zien, ik ga heeeeel hard duimen

Dan gaan er heel veel niet uit komen.
, onderste was in Laren. Ben morgen met dressuur in zwart/wit, met de cross in het rood, dus zie je een paard met rood oornetje voorbij komen ben ik het
. Spreek me wel aan hoor als je me ziet
!
?)

, dan trek ik wel even een bruine aan ofzo.. 
Lappie_Lap schreef:Wat ik me trouwens afvroeg:
zou een goedgetrainde fries ook mee kunnen doen aan een tripalon, gewoon voor de leuk? hoe hoog staan die hindernisjes en het springparcours bijv.?
. 

Dat zal wel een oranje equitheme jas zijn!):