Jiska schreef:zo suus, druk jaartje. is het niet wat veel?
renske ik zou nog een keer B gaan en dan wel naar de L. als ze goed aan pakt kun je dat best doen. in de L zijn de sprongen vaak mooier gebouwd en de hoogte verschilt meestal niet zo veel...
ik heb vandaag mn paardje opgehaald. moet me nog even verdiepen in wat ik wil rijden... ga wel direct beginnen in de L.
Ik denk dat t toch wel zou moeten kunnen, t zijn meestal 2 crossen per paard per maand;
1 in maart
2 in april
1M en 1/2B in mei
2M en 1/2B in juni
1 in juli
1 of geen in augustus
2 in september
3 in oktober
1 in november (als t goed gaat
)
Oktober is idd topdrukte, maar t wordt natuurlijk toch afwachten. Als ik merk dat t toch te veel wordt in t M dan start ik gewoon n keer minder. Voor de Cantos in t B/L moet het eigenlijk goed te doen zijn. Zo zwaar is t nou ook weer niet.... Bovendien, als ik m langer in de B moet starten omdat hij niet goed aanpakt moet ik toch kiezen, ik kan niet iedere keer 2 dagen naar n wedstrijd rijden
September is trouwens ook nog afwachten; meestal ga ik de eerste week/2 weken van september op vakantie met m'n vriend.... Nog effe kijken hoe we dat gaan regelen
Renske: kijk gewoon hoe ie t straks weer aanpakt, als ie zo goed blijft gaan zou ik wel overstappen naar t L. Ik vind t verschil tussen t B en L vrij klein, mits t goed gaat in t B natuurlijk. (helemaal met Jiska eens
)
Jiska: gaaf trouwens dat je er weer een crosspaard bij hebt! Hopelijk gaat ie net zo goed als Ice