[SGW] Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Het speciale bejaarden sgw-mutsen kletstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 11:20

Eventinggek schreef:
Ik heb cross beschermers van Woof; zijn veel goedkoper (rond de €65,-) en bevallen me echt heel goed! Ja Ze zitten heel goed en blijven ook tijdens t crossen echt goed zitten. Ze hebben 3 stroken klitteband en een die dan nog eens over alledrie gaat, blijft echt super zitten! Ik gebruik ze voor beide paarden en die huppelen er vrolijk mee door de cross Haha! .

Helaas kan Online die niet om. Ze vallen iets klein uit.

WestBest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:34

Jullie gaan wel erg hard, Oude Mutsen!

Ik heb NEW's en die zitten echt prima.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:42

Scum schreef:
Eventinggek schreef:
Ik heb cross beschermers van Woof; zijn veel goedkoper (rond de €65,-) en bevallen me echt heel goed! Ja Ze zitten heel goed en blijven ook tijdens t crossen echt goed zitten. Ze hebben 3 stroken klitteband en een die dan nog eens over alledrie gaat, blijft echt super zitten! Ik gebruik ze voor beide paarden en die huppelen er vrolijk mee door de cross Haha! .

Helaas kan Online die niet om. Ze vallen iets klein uit.

Zelfs de L (weet niet of ze ook XL hebben..) Nagelbijten / Gniffelen ik heb M voor Pasjha...

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:52

Scum ik heb 3 sets van de Style en de NEW en de CC...
Mijn voorkeur is nog steeds STYLE.. Maar de rest is ook goed. Blijven allemaal goed zitten gaan erna de wasmachine in... Met 1 set STYLE doe ik toch al 5 jaar... Daar train ik nu weliswaar mee.Rij toch veel wedstrijden per jaar.... Dus ze houden zich ook goed.

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 12:56

Ik heb nu nog maar 2 crossen weer gereden sinds jaren en cross nog gewoon met peesbeschermers en hoge strijklappen achter en springschoene. Mochten me paarden het dit jaar goed aan pakken dan ga k wel een keer denken over crossbeschermers. Zie het nog niet echt zitten om die nu al aan te schaffen na 2 B crossen.... Zie trouwens wel erg veel verschillende merken langskomen zeg. Dat wordt nog wat als ik ze wel aan ga schaffen.

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:11

ik heb de trainingen met gewone peesjes en 3 in 1 achter gereden. Mocht ik dalijk ooit echt gaan crossen wil ik wel echte beschermers, maar dat vond ik nu nogal zonde van mn centjes Knipoog

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:26

Ik heb ook Style, kan er nog niet zo veel over zeggen want ik heb ze pas sinds van de zomer. Tot nu toe ben ik er erg blij mee. Ze blijven prima zitten!

Patsmu: Ik heb ze nog niet in de wasmachine durven doen, gaat dat echt goed? En doe je dat na iedere wedstrijd/training of af en toe?

Voor degenen die zich het nog herinneren, gisteren was Vieva's eerste springles bij Jan!!!! En Wollie zou Wollie niet zijn als ze niet gewapend met fototoestel ging kijken.... Haha!
Er was een hele groep mensen met Vieva meegekomen, dus ik voelde me best een beetje opgelaten toen ik daar binnenkwam. Gelukkig waren er nog veel bekenden van me, dus dat was snel over. Ik moet zeggen, het ging erg goed! Vieva was netjes aan het rijden en Luuk is een super leerpaard (volautomaat zoals Jan het noemde).
Nou, foto's wilden niet zo, eerst vond de camera dat mijn memorycard vol was, wat niet waar was. Toen ik dan eindelijk toch maar een paar foto's er af had gehaald was mijn batterij op.. Koe

Gisteren lekker gemodderd in mijn bad eh..... bak. Niet leuk, maar als het zulk lekker weer blijft zal hij wel snel weer droog zijn.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:32

Ik heb NEW voor en nu gespaard voor achter goede beschermers, vind ik wel belangrijk als ik L ga starten... Maar weet neit zeker of ik weer voor NEW ga of iets anders. Ik vind ze voor erg prettig, maar lees hier nu alemaal negatieve dingen over de ahcter NEW's... Twijfel twijfel...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:43

Ik heb twee sets NEWS en ben er zeer tevreden over. Ook bij Raimaer die toch al zo snel kiept met springen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:44

Ik heb NEW en STYLE. Ik vind de STYLE's fijner. Ik blijf vinden dat de beschermers van NEW wat iel ogen. Maar heb er geen negatieve ervaring mee. Toch zou ik hierna weer STYLE's kopen!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 13:48

Waatom heeft er niemand eskadronnies?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:00

omdat ik speciale crossbeschermers wil met een kunststof plaat als extra bescherming. Ik heb trouwens wel de NEWs met bont, mss scheelt dat. Laquinta heeft trouwens Styles en die bevallen ook goed. Kan er weinig verschil in ontdekken eigenlijk.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:16

Zijn die er dan? Ik heb daar nog nooit crossbeschermers van gezien.

Zet je hier ook nog foto's neer Wollie?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:20

Klinkt goed WOllie en Vieva Ja Ben ook benieuwd naar de foto's

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 14:21

Ik wil ook foto's zien en ben benieuwd naar het verslag van Vieva!!

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:18

Talida schreef:
Waatom heeft er niemand eskadronnies?

ja die zijn er!!! heb ik een belg een keer mee zien rijden, maar zagen er niet zo degelijk uit vond ik!!

Sgwollie waarom heb je mij niet gebeld Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:41

g0otje schreef:
Talida schreef:
Waarom heeft er niemand eskadronnies?

ja die zijn er!!! heb ik een belg een keer mee zien rijden, maar zagen er niet zo degelijk uit vond ik!!

Ze zijn degelijk genoeg voor Tal vond ik Haha!
Maar goed, zo echt crossen we niet natuurlijk, en vind ze verder ook wel ideaal voor longeren, aangezien ze dan ook wel van die malle fratsen heeft

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:42

Nickeltje schreef:
Ik heb NEW voor en nu gespaard voor achter goede beschermers, vind ik wel belangrijk als ik L ga starten... Maar weet neit zeker of ik weer voor NEW ga of iets anders. Ik vind ze voor erg prettig, maar lees hier nu alemaal negatieve dingen over de ahcter NEW's... Twijfel twijfel...

Ik ben er ook tevreden over hoor, alleen mijn merrie kan ik er dus niet mee rijden.
Maar wsl reageert die op style of ander merk net zo extreem Knipoog Dat is er ook echt niet eentje die ik met die speciale lapjes achter moet rijden Clown

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 15:51

Heb jij die beschermers gekocht en kwam er toen achter dat ze niet bruikbaar waren of heb je ze eerst uit kunnen proberen voordat je er geld aan uitgegeven hebt?
Ik ben ook een beetje bang voor een heftige reactie en straks zit ik dan met dure beschermers die mn paard niet kan dragen...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:08

ik heb vorig jaar in Ysselsteyn ook meegereden in de indoor oefencross... Dat was de eerste cross training dat ik reed, en ik heb alles gewoon meegesprongen. De hindernissen waren ook niet echt hoog ofzo, maar gewoon fijn om na een tijdje weer wat boomstammen gezien te hebben Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:11

Tal: leuke foto's trouwens!!!

Ik heb trouwens besloten om begin januari een paar indoor spring wedstrijden te rijden.. In de hoop dat dat meteen zo goed gaat dat ik een paar wp's heb en kan gaan crossen!!
Afhankelijk van hoe het spook zich gedraagt tijdens de eerste 2 crosstrainingen kijk ik even wanneer ik dan ga starten!
Woeeeeiii heb er nu al zin in!!!

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:22

Dapper hoor! Haha!
Tja, daarom kan ik nooit echt gaan crossen, ik ga niet echt springen dus zal die echte ene winstpunt er ook niet komen!

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:24

ik ben vandaag helemaal alleen t bos ingeweest! (met kim welliswaar)
Ik kende haar alleen op vreemd terrein, en wist dat ze in ons '' eigen" bos de weg naar huis erg goed kende. Dat heb ik gemerkt. Bos in was het probleem niet zo (ik was wel aan de hand de doorgaande weg overgestoken), toen ik halverweg omdraaide en weer op een open pad kwam gingen we even schouderbinnenwaartsen (net als zondag RK Knipoog ) Ik he haar erdoorheen kunnen rijden. Toen ze netjes recht was en ik heel 'perongeluk' de weg naar de zandvlakte en het water was ingeslagen heb ik haar op de zandvlakte toch maar even laten gaan Lachen Daarna lekker aan los teugeltje naar de vijver gestapt, haar daar ff laten poelen en toen weer naar huis. Kwam de eigenaar nog tegen, die een bosritje met haar wou gaan maken. Helaas Lachen Ze heeft me een heel goed gevoel gegeven, en ik denk dat ik veel in het bos te vinden zal zijn de komende tijd.
Mn angst om in dit bos te rijden is een heel eind gezakt. Wie weet ga ik me er binnenkort met Utah ook weer wagen Lachen

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:39

grappig dat je wel naar crosstrainingen gaat maar het eng vind om in het bos te rijden.
waar komt die angst vandaan cd?

CarpeDiem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-06 16:45

alleen dat bos.
Ben ik vorig jaar nogal hard van utah afgevallen, toen die door de stroom draad ging. Ik heb ook meer angst voor de stroomdraad dan voor bos.

Bovendien vertelden ze me dat Kim de weg naar huis goed weet. De mensen die mij en kim ooit hebben zien stuiteren kunnen zich misschien wel inkomen dat ik daar niet zon zin in had in me eentje.
Op crosstrainingen ben ik in een vreemd bos, waar ze dus wel op mij moet blijven letten Lachen

* ik heb trouwens nog over een boompje gespongen, kon het echt niet laten Haha! *