[SGW] SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

floor01

Re: SGW Vlietland: Wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:15

Je zag er nog aardig schoon uit toen ik je later tegenkwam Canter!

Tal: geweldige foto! Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:19

Gelukkig was ik niet de enige die dus niet op de foto stond. Echt super jammer. Ik had eigenlijk wel weer gehoopt op een fotograaf bij het water. Dat water werd erg snel diep trouwens (in de menhindernis), mijn pony was nog geen 5 meter uit de kant, maar liep al tot zijn buikie in het water.

Maar het was een super wedstrijd! Ondanks het verschrikkelijk weer zondag, de stortregens tijdens de trajecten, het onweer dat vanaf 3 kanten kwam toen we op het verste punt waren, de gedachten dat wij waars de laatste waren die gestart waren.
Maar het terrein bleef nog vrij goed, bij het mennen. Wel veel gedraafd ivm. natte bodem, maar de stukjes galop gingen ook perfect zonder glijden.

De leukste grap was dat we nog gewonnen hadden ook Clown

Ik heb nog wel veel van de oefencross gezien (paarden en poonies), maar niemand met een bordje gezien: Ik ben bokker. Zo een oefencross lijkt me wel onwijs gaaf zeg!! Al was het wel sneu dat veel paarden bij hin. 9 al helemaal op waren.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:21

complimenten idd voor de organisatie, alleen is het wel handig als de uitslagenlijsten ook op eindstand zijn gesorteerd Lachen

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:24

9, dat was die haaientand toch?

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:26

Tal ging daar net zo fris en vrolijk voorbij als bij de andere sprongen Clown

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:27

Die hebben wij gewoon direct en gemakkelijk gesprongen Haha!. Kev vond dat 1 van de makkelijkste hindernissen Haha!.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:28

Hercules heeft de finish heel fit gepasseerd, ruiter iets minder Tong uitsteken

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:31

Ik stond echt te kijken van mezelf, kon en nog beetje extra gassen door de finish heen (vond ik wel stoer) en kon tussen het hijgen door zelfs nog praten!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:37

Kev was zeiknat en stond onder het schuim, maar dat zegt nooit zoveel bij hem. Met mij ging het ook nog wel ok.

Alleen toen wij vervolgens op de spuitplaats stonden en ik de tape van zn beenbescherming afhaalde kreeg ik een enorme wegtrekker Haha!. Toen ben ik maar even veel sinas gaan drinken en heb Kev aan de grooms gelaten.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:39

Laquinta had een hartslag van 56 na de cross en ook de amazone stond erg fit aan de finish *LOL*

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:42

Lielle, als je M-crossen in je achterhoofd hebt dan valt B vast enorm mee Haha!.

En al dat regenwater helpt goed om te koelen en de hartslag naar beneden te krijgen *LOL*.

(Kev had een hartslag van 64 na de cross Lachen. Ook niet verkeerd, en lager dan bij de voorkeuring *LOL* ).

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:42

Hercules 65, maar dat vond ik allang verwonderlijk. Hij was zich nog steeds op aan het fokken en had nog niet echt door dat de cross al over was Haha!

Lielle: das netjes!!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:43

dat werkt idd wel zo. Ik vond het B er niet moeilijk uitzien, en dat rijdt wle heel fijn Haha!

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:53

't is een beetje laat, maar hier dan ook een verslagje van mij.

Na lang twijfelen of starten nou wel of niet verantwoord was ivm de bodem toch maar opgezadeld om het te proberen. Ollie had blijkbaar al meteen in de gaten wat de bedoeling was want die was super heet Haha!. Eerst naar de dierenarts. Na de gebruikelijke opmerking "hee, het paard van sinterklaas" (niet echt het niveau opmerking dat je verwacht van een dierenarts, maar ach, het went) konden we gaan draven. (En met we bedoel ik dan Frank en Ollie, want ik wist niet zo zeker of ik hem wel vast zou kunnen houden in het geval van bostijgers). Gaat die gek als een soort van Salinero lopen showen, dus die dierenarts:"Is dat een dressuurpaard?" Tja, normaal wel, maar nu ff niet!

Ik vind het niet zo heel erg dat het wat was uitgelopen, konden we lekker wat extra rondstappen en wat boktmensen over de eerste hindernis gillen... Uiteindelijk gedaan waar we voor kwamen, de cross in. Op de eerste drie hindernissen kwam hij nog wel wat terug, we moesten echt nog in het ritme komen. Vanwege de bodem misten we toch een beetje power en dat was wennen. De picknick tafel vond Ollie het meest aantrekkelijke ding dat hij ooit gezien had, daar vloog hij over, echt heerlijk! En laat daar nou net twee foto's van genomen zijn! Doe oortjes, echt heerlijk.

http://www.leukopdefoto.nl/?IDpagina=17 ... G_3839.JPG

http://www.leukopdefoto.nl/?IDpagina=17 ... G_3840.JPG

5, het blok was inderdaad verlaagd, maar ook versmald en daar had ik niet echt op gerekend en ik moest nog om mijn voorganger heen die hier wat probleempjes had dus ik kwam een beetje lomp de hoek om. Gelukkig kan Ollie ook klauteren. Ik had niet gedacht dat die spoorovergang een probleem zou zijn, maar toen ik daar aan kwam voelde ik hem ineens afremmen en de mensen die er omheen stonden begonnen meteen fanatiek aan te moedigen. Tikje bij en we waren er over. Rondje van de zaak ging lekker, haaietand ook. We kwamen iets te hard de heuvels op, maar dat loste zich ook wel op, heerlijke hindernis! Toen begon ik me stiekem al een beetje druk te maken om die krans.... en vergat daarbij dat er ook nog een kromme boom voor zat Blond . Daar zat ik heel fout met de afstand, veel te vroeg af, en dan zit je er zo op Bloos :

http://www.leukopdefoto.nl/?IDpagina=17 ... G_3841.JPG

Krans was geen probleem, zat tussen mijn oren. Marktkraam ging goed, witte hekje met veel druk aangereden maar dat was niet eens nodig. Water moest ik voor het eerst ZELF afremmen, zo graag wilde hij er in! Door het riet er uit was spannend, maar niet onoverkomelijk, en de laatste ging ook lekker. Ik heb genoten! Was foutloos maar wel buiten de tijd. Vond ik nu nog niet belangrijk, wilde graag overeind blijven! Ben ook niet gebleven tot de uitslag, had thuis nog paarden buiten staan dus zijn niet zo lang meer gebleven.

Verder nog Lielle, Talida, Altos, Floor en Canter (denk ik?) te paard gezien, en Miss Jumpy te voet.
MissJumpy: Ik dacht al dat jij het was bij de dierenarts, maar durfde er niet op te gokken!

Lielle en Floor gefeliciteerd nog! (En als ik nog iemand vergeten ben, sorry!)

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 14:59

Sorry, mijn foto's doen het dus niet, iemand tips?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:01

[img] en [/img]
erom zetten Knipoog

super gedaan dus gisteren, gaaf hoor!

Jam_Jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:34

Wat ontzettend leuk was het gister! ondanks ik helemaal onder de modder zat, en was nat geregend.. haha ik was ontzettend blij voor me zus! Ze heeft hier ook een profieltje!;) Jen_Elegance geloof ik ofzoiets.. haha, maargoed Jen je hebt het echt SUPER gedaan! ik ben heeel erg trots op me grote zus!:D en ik ben natuurlijk ook blij voor iedereen die ook heeft meegedaan!!!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:40

Jam_Jarrah schreef:
ondanks ik helemaal onder de modder zat, en was nat geregend..

Regen en modder??? Hoe kwam je daar nu weer aan, ben je in dat meer gesprongen?? Knipoog

Canter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 15:49

In verband met het K*T weer heb ik niet meer cross verkend dan noodzakelijk Simmie, heb helaas je trakhener dus niet kunnen bekijken.

Super gedaan voor de 1e keer Nelis!

Wuppie klinkt als een toppertje Marieke!

Lielle, sfranken, Floor01, Sjonniej en Ibon gefeliciteerd.

Keurig Jen voor een 1e oefencross

Jammer Altos, hopelijk gaat het de volgende keer weer wat beter.

Lekker dat het zo goed ging Kowloon!

Goed gedaan Apple!

Hij, was jij dat MissJumpy! Geeft niet hoor, paard moet ook gewoon opletten, toch?

Dat vrouwtje met die enkel heb ik zien zitten, zag er niet fijn uit.

Leuk dat spikkel zo goed ging Kiwiko. Ben je nog weggespoeld met je spulletjes of viel het mee?

Je wangetje zag er leuk uit Jitske, met een beetje mazzel wordt het straks ook nog geel en groen....

Fijn dat je een goed gevoel hebt over de cross Margo, volgende keer beter!

Keurig gedaan SGWollie.

Zo, ben weer bijgelezen. Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:07

SGWollie: ik kwam na de cross er pas achter dat jij dus ook op een schimmel rijdt Knipoog.. ik kreeg zaterdag ook al de opmerking van het paard van sinterklaas....

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:23

Afbeelding

Afbeelding

ff checken...

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:24

Jippieeeeee het is gelukt!!!
Ik wil wel een van de twee foto's gaan nabestellen..weet alleen nog niet welke, denk die van de picknicktafel.

jodoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:27

Ik ben dus zondag ook wezen kijken,
kon dus met iemand mee rijden met een kennis.
Ik heb wel fotos gemaakt maar weet dus niet of er bokkers tussen zitten.
Zondag was het erg modderig,maar ondanks regen en modder mocht bij velen de pret niet drukken.
Heb om sommige combinaties gelache,maar ook aantal ruiters zien vallen.
Ook gelache om ruiters met grappige opmerkingen:'wachten,wachten,wachten!!Ik zei wachten!!'Paard wou al al te graag over de picknicktafel!!
Heb sommige ruites zien vallen bij sprong na de picknicktafel..
Ik ga zo eerst eten en dan even kijken of ik de fotos erop krijg!
hellaas is het slechte kwaliteit,tja wat wil je met regen..En heb een huis-tuin-keuken toestel..
agh mag de pret niet drukken..

jodoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:44

Heb over 17 minuten de foto's.

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 16:45

ik ben benieuwd! Had je mijn pm laatst nog gehad Jodoka???