Talida schreef:Nog 2 weken brrrrrrrr
Als tal dr been tenminste normaal blijft doen, anders ben ik snel klaar met zenuwachtig zijn!
En woensdag komen de startlijsten al
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Talida schreef:Nog 2 weken brrrrrrrr
Als tal dr been tenminste normaal blijft doen, anders ben ik snel klaar met zenuwachtig zijn!
. De optimale tijd staat aangegeven, dus daar moet je liefst binnen blijven. Bij de beginnersklassen ben je in een minuut of 5 wel weer terug als alles meezit. floor01 schreef:wel jammer dat je geen foto's van de hindernissen ziet als je de hindernisnummers aanklikt bij het parcours van 2006..
machoelvis schreef:Hallo! ik heb me net ingeschreven maar ik weet niet of ik er nog bij kan... (voor de oefen cross) Ik hoop het enorm...!!!
Wat denken jullie??
Groetjes JOyce
kunnen we miss met een groepje gaan. Heeft hier nog iemand zin in?Eventinggek schreef:Wie blijven er trouwens nog meer overnachten? Ik heb een stal gereserveerd op Duindigt voor vrijdag - zaterdag![]()
Ik weet dat hetzelfde geldt voor Ibonn en Floor01 + Madelene. Weten jullie al wat jullie zelf doen? Ik heb t er met Ibonn over gehad of we niet gewoon op Duindigt lekker vlak bij de paardjes kunnen slapen, in n tent of zo... Weet iemand of dat kan? Heeft er trouwens nog iemand zin in n strandrit?kunnen we miss met een groepje gaan. Heeft hier nog iemand zin in?
Ik moet nog even kijken hoe laat we vertrekken, is toch zo'n 2,5 uur rijden. Ik wil wel nog rijden vrijdag en t zou denk ik t fijnste zijn als dat daar zou kunnen. Dus dan zouden we toch echt rond n uur of 7 daar moeten zijn...

miss_jumpy schreef:Eventinggek schreef:Wie blijven er trouwens nog meer overnachten? Ik heb een stal gereserveerd op Duindigt voor vrijdag - zaterdag![]()
Ik weet dat hetzelfde geldt voor Ibonn en Floor01 + Madelene. Weten jullie al wat jullie zelf doen? Ik heb t er met Ibonn over gehad of we niet gewoon op Duindigt lekker vlak bij de paardjes kunnen slapen, in n tent of zo... Weet iemand of dat kan? Heeft er trouwens nog iemand zin in n strandrit?kunnen we miss met een groepje gaan. Heeft hier nog iemand zin in?
Ik moet nog even kijken hoe laat we vertrekken, is toch zo'n 2,5 uur rijden. Ik wil wel nog rijden vrijdag en t zou denk ik t fijnste zijn als dat daar zou kunnen. Dus dan zouden we toch echt rond n uur of 7 daar moeten zijn...
ik niet, mijn paard staat dichter bij dan duindigt![]()
Naast duindigt is een camping, dus daar zou je dan kunnen slapen?!
Ik zal geen tijd hebben voor een buitenrit, met alle voorbereidingen.
Scum schreef:Wij rijden ook op en neer
Hoezo blijven jullie niet overnachten? Het is voor ons toch echt weer een pokkeeind rijden.... dikke 2,5 uur
We gaan ook op en neer rijden naar Wieringerwerf (3,5 uur rijden).
echte die-hards
Lijkt me echt gaaf! Natuurlijk wel rustig aan doen zodat we geen geblesseerde paarden eraan overhouden
wordt zowieso al n zwaar weekend voor ons