[SGW] SGW Vlietland 19/20 aug; voorbespreking

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gr_roos

Re: SGW Vlietland; voorbespreking

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:08

Talida schreef:
Nog 2 weken brrrrrrrr
Als tal dr been tenminste normaal blijft doen, anders ben ik snel klaar met zenuwachtig zijn!

En woensdag komen de startlijsten al Haha!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:10

jippieeeeeee!

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 18:49

wel jammer dat je geen foto's van de hindernissen ziet als je de hindernisnummers aanklikt bij het parcours van 2006..Knipoog

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 20:19

Krijg al spontaan kramp in mn buik, denk dat ik over 2 weken 3 kilo extra kwijt ben! Clown
ehh ik bedenk me ineens: hoe rijd je goed los/hoe lang? gewoon goed instappen even los draven en galopperen en een sprongetje?
En hoe lang duurt een rondje? Zag gelukkig dat ik met de oefen wat lussen mag overslaan Bloos

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 21:28

Ik zit er meestal z'n 20 minuten voor de start op, of ik nou eerst moet springen, of alleen crossen (zoals vandaag). Gewoon lekker losstappen, parcours nog even doornemen in je hoofd, draven (gehoorzaam maken!), wat galopperen (eens goed weg rijden en weer terug nemen!) en een paar sprongetjes maken. Springen doe ik alleen even voor de controle, ze weten echt wel wat er komt. Als het de eerste keer is kun je wel wat meer springen natuurlijk. Hoe lang het duurt ligt aan de lengte van de cross Tong uitsteken . De optimale tijd staat aangegeven, dus daar moet je liefst binnen blijven. Bij de beginnersklassen ben je in een minuut of 5 wel weer terug als alles meezit.

basje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 21:29

Hallo! ik heb me net ingeschreven maar ik weet niet of ik er nog bij kan... (voor de oefen cross) Ik hoop het enorm...!!!
Wat denken jullie??
Groetjes JOyce

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 07:18

floor01 schreef:
wel jammer dat je geen foto's van de hindernissen ziet als je de hindernisnummers aanklikt bij het parcours van 2006..Knipoog

Nu wel!
Maar het klopt niet helemaal, want sommige hindernissen worden dit jaar anders dan vorig jaar.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 07:19

machoelvis schreef:
Hallo! ik heb me net ingeschreven maar ik weet niet of ik er nog bij kan... (voor de oefen cross) Ik hoop het enorm...!!!
Wat denken jullie??
Groetjes JOyce

Hoi Joyce,
Met de oefencross zal het denk ik nog wel lukken! Volgens mij waren de B en L klasses wel al (bijna?) vol.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:19

Wie blijven er trouwens nog meer overnachten? Ik heb een stal gereserveerd op Duindigt voor vrijdag - zaterdag Tong uitsteken

Ik weet dat hetzelfde geldt voor Ibonn en Floor01 + Madelene. Weten jullie al wat jullie zelf doen? Ik heb t er met Ibonn over gehad of we niet gewoon op Duindigt lekker vlak bij de paardjes kunnen slapen, in n tent of zo... Weet iemand of dat kan? Heeft er trouwens nog iemand zin in n strandrit? Hyper! kunnen we miss met een groepje gaan. Heeft hier nog iemand zin in?
Ik moet nog even kijken hoe laat we vertrekken, is toch zo'n 2,5 uur rijden. Ik wil wel nog rijden vrijdag en t zou denk ik t fijnste zijn als dat daar zou kunnen. Dus dan zouden we toch echt rond n uur of 7 daar moeten zijn...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:20

ik niet, kom gewoon 2 * op en neer rijden.

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:22

kooknie, voor de verandering is dat gewoon in de buurt! (naja 30 km)
heb het parcours al even gesprongen in mn dromen!

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-06 10:25

Eventinggek schreef:
Wie blijven er trouwens nog meer overnachten? Ik heb een stal gereserveerd op Duindigt voor vrijdag - zaterdag Tong uitsteken

Ik weet dat hetzelfde geldt voor Ibonn en Floor01 + Madelene. Weten jullie al wat jullie zelf doen? Ik heb t er met Ibonn over gehad of we niet gewoon op Duindigt lekker vlak bij de paardjes kunnen slapen, in n tent of zo... Weet iemand of dat kan? Heeft er trouwens nog iemand zin in n strandrit? Hyper! kunnen we miss met een groepje gaan. Heeft hier nog iemand zin in?
Ik moet nog even kijken hoe laat we vertrekken, is toch zo'n 2,5 uur rijden. Ik wil wel nog rijden vrijdag en t zou denk ik t fijnste zijn als dat daar zou kunnen. Dus dan zouden we toch echt rond n uur of 7 daar moeten zijn...

ik niet, mijn paard staat dichter bij dan duindigt Knipoog
Naast duindigt is een camping, dus daar zou je dan kunnen slapen?!
Ik zal geen tijd hebben voor een buitenrit, met alle voorbereidingen.

basje123

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 10:33

Hallo,
ik moet een stap zetten en ik ben der ik woon op de weg naast de vlietlanden dus ik zit er zo:D

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 11:31

miss_jumpy schreef:
Eventinggek schreef:

ik niet, mijn paard staat dichter bij dan duindigt Knipoog
Naast duindigt is een camping, dus daar zou je dan kunnen slapen?!
Ik zal geen tijd hebben voor een buitenrit, met alle voorbereidingen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 11:34

Wij rijden ook op en neer

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:22

Scum schreef:
Wij rijden ook op en neer

Echt ?!? Gestoord Hoezo blijven jullie niet overnachten? Het is voor ons toch echt weer een pokkeeind rijden.... dikke 2,5 uur Slapen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:34

Uhuh Haha! We gaan ook op en neer rijden naar Wieringerwerf (3,5 uur rijden).

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 12:35

Ik hoop dus heel erg dat we niet te vroeg hoeven Knipoog

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 13:09

Respect hoor Afgod echte die-hards Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 13:29

Alles om maar een cross te kunnen rijden Knipoog

floor01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:25

Wij blijven overnachten! op de camping (volgens mij die achter het recreatiegebied zelf) Met een tent!

Waarschijnlijk gaan wij vrijdag avond een strandrit maken ja! Wel gezellig als we met een hele groep zouden gaan. Eventinggek: jij zou toch naar een bruiloft gaan en daardoor heen en weer reizen??

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 14:50

@ eventinggek en floor01: heb wat rondgebeld en het blijkt dat er een camping ligt vlak naast de renbaan. Deze heb ik gebeld en daar kunnen we voor 1 nacht terrecht. We kunnen er met de tent heen maar dan moeten we wel 's middags komen owv aktiviteiten en volgeboekt maar er zijn ook vakantiehuisjes voor max. 6 personen. Tent met 2 pers en auto kost € 16,- en huisje is € 110 per nacht voor 6 personen.
Zoek nog uit of we met de paarden op het strand kunnen.
Stuur me maar een pb met jullie voorkeur dan regel ik het verder wel.

Misschien zijn er nog andere ruiters die hier wat mee kunnen vandaar het emailadres van de camping: www.duinhorst.nl

Ibonn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:01

Heb net een manege in Den Haag gebeld en rijden op strand mag vanaf 19u00 !! dit moet dus haalbaar zijn vanuit Limburg.

Zijn er misschien nog andere deelnrs die in de buurt overnachten en wat willen afspreken ??

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-06 15:10

Cool *LOL* Lijkt me echt gaaf! Natuurlijk wel rustig aan doen zodat we geen geblesseerde paarden eraan overhouden wordt zowieso al n zwaar weekend voor ons Vork

Als we rond half 4 uur vertrekken zijn we tegen 6 uur op Duindigt.... dus dat wordt weer n paar uurtjes verlof inleveren Tong uitsteken

Talida

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 08:12

Heb je voor een oefencross ook vet keuring?
zag dat parcours 2000m is, dat moet ik toch wel kunnen redden. De tijd boeit me niet, als ik maar een beetje rond kom. Moet ook niet vergeten te ademen denk ik!