Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
minnie_muis schreef:weet iemand nou of ik dan nu wel een minpunt heb of niet?
Bt heb je nog wel gezien. Maar ik was sagerijnig dus wilde snel weg!

) maargoed ik was 2x è met 245 en 240 dus weer 2 wp erbij 
(ik had steeds in het L 1 of een paar balken
werd er helemaal gek van) maar nu was ik dan eindelijk foutloos. en het stond lekker aan de maat maar hij springt dan alleen beter (en ik rijd beter.. als het wat lager staat ga kik echt veel meer prutsen dat ik hem bij me wil houden, als het hoger staat laat ik hem wel gaan) en toen was ik dus foutloos en helamaal blij. maar toen moest ik barrage. ik had hem wel even bekeken maar niet ect serieuws (had het namelijk niet verwacht) ik dacht naa doe gewoon lekker rustig aan de barrage ik ben foutloos en daar ging het om.. dus ik ga naar hindernis 1. door ik mn pa keihard aan de zijkant roepen : RIJDEN!!.. ohh okeej dus toch maar gas gemaakt en het ging heel fijn
lekker tempo kon nog aardig kort wenden en toen was ik 1e
(van de L-E deden 18 mee ofzo) kreeg nog een extra deken ook
was dus wel leuk. toen ik uit het 1e parcours kwam was ik me toch duizelig. (zit heel de week al met hele erge hoofdpijn, ben naar de dokter geweest vrijdag en zit nu aan de medicijnen) maargoed, 2e parcours wou dus wat minder, ik was wat slordiger. en toen had ik 2 balkjes. maar heel tevreden over deze dag 
! Klinkt als een geslaagde dag!
!!
Heb je die zo gekocht ofwat?
)
Wat vervelend zeg! Geef haar maar een dikke knuffel van me.

Ach, het was een leuke dag.
) meer rust als ik uit mijn hoofd rij. Ik ben af en toe best wel doof en als ik wordt voorgelezen, dan ben ik te veel bezig met het nadenken wat de voorlezer net heeft gezegd.
CarpeDiem schreef:de auto wel.
de stickers heb ik er zelf *samen met broer lief* opgeplakt
zo'n auto wil ik ook wel!

Moet al vroeg van huis morgenochtend.

Zou de notulen van de vergadering begin dit jaar nog krijgen, maar die komen vast pas bij de uitnodiging voor de volgende jaarvergadering