Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AnneMieKe_89 schreef:Ik heb ook al een tijdschatting gemaakt, ik moet om 11:18 dressuren, wil ik er kwart over 10 op zitten, en daarvoor nog 1x de cross lopen, dus er ong. half 9 zijn.
Alleen ik plan het vertrek altijd veel vroeger als de rest
Charos schreef:Nee ik ben niet op de brug geweest, mijn pony durfde er niet op. De gewone hindernissen in het bos heb ik wel gesprongen, deze staan NIET op prive terrein.
O.a de boomstam naast die helling en 3 sprongen achter elkaar die staan wel laag.
@Love, beetje overdreven zeg die hindernissen staan er altijd in het bos. Die hindernissen op het land ed. heb ik NIET gesprongen.
Simmie schreef:Ik hoop dat de bodem goed is, met al die regenval van afgelopen dagen..............
Charos schreef:Nee ik ben niet op de brug geweest, mijn pony durfde er niet op. De gewone hindernissen in het bos heb ik wel gesprongen, deze staan NIET op prive terrein.
O.a de boomstam naast die helling en 3 sprongen achter elkaar die staan wel laag.
@Love, beetje overdreven zeg die hindernissen staan er altijd in het bos. Die hindernissen op het land ed. heb ik NIET gesprongen.