[SGW] Sgw ysselsteyn

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:00

odD_Fotos schreef:
@Cioccolato: Welke mafkees was dat??
@Kyrkelover: welk nummer had je? kan ik altijd nog even checken...
@Joki: Dankje!!

De vos op hindernis 5. Heb vanavond de foto besteld! :))

odD_Fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 22:07

237, helaas niet op de foto :(
195 staat er helaas niet op. 141, stuur me ff een pb'tje hier of op Fb met een beschrijving. Ik stond toen bij de picknick tafel, maar vind de foto niet terug... vrees het ergste ;)

kyrkelover

Re: Sgw ysselsteyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 22:23

Denk dat je toen net even pauze had oid. Want eerste paar van L ponys staan er niet tussen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 01:55

Ik kan 281 ook niet vinden

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:06

Gelukkig dat het met het paard goedkomt. Wij wilden net nog even bij de cross gaan kijken toen we alles ingepakt hadden. Toen we bij de waterbak kwamen was het echt net gebeurd. Wisten wij ook niet, anders waren we niet erheen gegaan.

Wat ik alleen niet snap is dat ze niet gelijk de cross hebben stil gelegd tot het paard weg was. Dat moesten degenen die het paard in bedwang probeerden te houden (en het bloeden probeerden te stelpen) nog regelen met de organisatie die er nb zelf bij stonden. Dat heeft echt hele gevaarlijke situaties opgeleverd, paard wilde natuurlijk steeds weg als er een ander paard langs kwam. Dat muurtje bij de waterbak is heel gevaarlijk, helemaal doordat er ook veel publiek langs de andere kant stond. Mensen van stal die een tijdje hadden staan kijken vertelden dat er in de tijd dat zij hadden staan kijken al wel 5 paarden op de muur geklapt waren. Is voor mij wel een minpunt van de verder mooie wedstrijd. Ik denk dat ze er zelf ook niet bij stil gestaan hebben dat dit een risico zou zijn van de combinatie publiek, en het muurtje plus het slechte zicht door die grote bult die ook voor de waterbak ligt.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:10

esje01 schreef:
Ik kan 281 ook niet vinden

niet goed gekeken, gevonden!
Leuk

leentje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 07:38

Was een heerlijke dag met leuke mensen om mee heen, ongetwijfeld wat bokkers die naast me stonden bij de trailer maar weet geen namen Ook erg tevreden, 200 punt dressuur, 1 balkje springen en foutloze cross met 2 voor tijd. Helaas heeft ze altijd nog even nodig bij de waterbak, maar ze draafde er braaf in 1x in. Goed voor een 4e plaats! Leuke foto's odd!

leentje34

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 08:25

Welke fotografen waren er nog meer?

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:04

Het muurtje lijkt inderdaad heel mooi, maar is wel gevaarlijk.
Ik ben met mijn paard gevallen, tegen het muurtje aan en mijn been is nu echt enorm dik en blauw.
Alsnog mazzel gehad.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:09

Ik heb gister met mij 4-jarige haar cross debuut gereden. Toen ze van de wagen kwam was ze erg van slag van al de mensen, paarden en entourage. Gelukkig trok dat snel weg. Heb fijn dressuur kunnen rijden, met echt fijne vloeiende overgangen. Werd beloond met 199 punten (B proef).

Springen had ze twee weken niet gedaan, dus ze was weer erg voorzichtig, maar wel foutloos.

Cross vond ze in het begin reuze spannend, maar met genoeg aanmoediging deed ze alles. Na de eerste 5 hindernissen kreeg ze meer flow. Zelfs de waterbak liep ze zo in een keer in,daar was ik echt blij mee :) . twee hindernissen voor de finish moesten we schuin een steile heuvel op naar een hindernis. Ze kwam niet lekker uit en in de afzet ging er iets fout..toen lag ik er ineens naast.helaas pindakaas. Heel jammer, maar ben echt tevreden hoe ze de rest van de dag heeft aangepakt :) . De val was gewoon domme pech en nog een gebrek aan ervaring.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:19

Wat ik gisteren bij de B paarden en L-pony's heb gezien, was totaal geen problemen met het muurtje. Misschien dat ik toevallig alle mensen die redelijk goed het water door kwamen heb gezien.

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:27

Top dat de meeste mensen goed hebben gereden *\o/*

Ik heb ook een prima dag gehad!
Dressuur niet zo lekker, 189 punten. Helaas in het springen 1 balkje en 1 weigering.
Cross heel spannend. In Lisse 3 weigeringen op de eerste hindernis dus was zeer gespannen maar hij sprong top!
Water natuurlijk ff afwachten (groot probleem nog!) maar na 1x steigeren liep hij er zo in! Wel een domme fout van mij op hindernis 12, daarom 1 weigering.
Al met al zeeeeer tevreden, vooral na Lisse. Vertrouwen komt weer terug!! *\o/*

Helaas wel zeer lage stijlpunten, dat was echt een domper.. Maar neemt niet weg dat ik hartstikke tevreden ben!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:27

Het verschil is dat de Bpaarden/L-ponies een inloop had en dat ging volgens mij wel goed. Dan helpt ene muurtje om te zorgen dat ze niet opzij weglopen
De LMZ-paarden op zaterdag had een insprong vanaf de heuvel, sommige paarden hebben dan de neiging schuin weg te springen (per ongeluk of express) richting het droge, en zo komen ze tegen het muurtje aan.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 11:31

En dan helpt het niet mee dat er veel publiek op de andere kant staat en ze alles pas zien als ze vanachter de bult vandaan komen. Als er meer zicht zou zijn of het muurtje weg zou dat al heel veel schelen. Andere jaren was het muurtje er nog niet. Het ziet er op het oog mooi uit, maar is dus best een groot risico. Denk ook niet dat de organisatie dit had ingecalculeerd.

L paarden kwamen in principe niet vanaf de heuvel, althans je had de keus. Maar door achter langs de heuvel te rijden kwam je beter uit voor de afsprong die recht langs het muurtje was. Sommige combinaties kwamen wel over de bult, dan moest je op het laatst nog even bijsturen om goed uit te kunnen komen.

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:21

martinev schreef:
Hulene, wat gaaf!! Gefeliciteerd!

Bonny, ik was nummer 153

Hier mijn Gopro filmpje van onze rit!

[ Video ]

Gaaf filmpje _/-\o_

ramaskri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:33

Alle foto's van Ysselsteyn staan nu online op Eventing Photo :)

Cioccolato

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 12:35

Alleen de zaterdag geweest of niet?

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 20:39

Heb van iedereen de helmcamera filmpjes gekeken, vind dat altijd zo leuk om te zien en te vergelijken!! :D

Voor degene die het leuk vinden; dit is mijn filmpje:
http://youtu.be/iD7hK9CJbpg

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:09

Leuk filmpje hoor!! Klinkt wel alsof we 10 km in de lucht onder water zitten hihi

Prisjee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:12

_Elke schreef:
Leuk filmpje hoor!! Klinkt wel alsof we 10 km in de lucht onder water zitten hihi

Hahahaha klopt. Is ook maar een camera van €60 :')

xSanneE_98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:30

Eef_Bam schreef:
Ik heb gister met mij 4-jarige haar cross debuut gereden. Toen ze van de wagen kwam was ze erg van slag van al de mensen, paarden en entourage. Gelukkig trok dat snel weg. Heb fijn dressuur kunnen rijden, met echt fijne vloeiende overgangen. Werd beloond met 199 punten (B proef).

Springen had ze twee weken niet gedaan, dus ze was weer erg voorzichtig, maar wel foutloos.

Cross vond ze in het begin reuze spannend, maar met genoeg aanmoediging deed ze alles. Na de eerste 5 hindernissen kreeg ze meer flow. Zelfs de waterbak liep ze zo in een keer in,daar was ik echt blij mee :) . twee hindernissen voor de finish moesten we schuin een steile heuvel op naar een hindernis. Ze kwam niet lekker uit en in de afzet ging er iets fout..toen lag ik er ineens naast.helaas pindakaas. Heel jammer, maar ben echt tevreden hoe ze de rest van de dag heeft aangepakt :) . De val was gewoon domme pech en nog een gebrek aan ervaring.

Volgens mij heb ik jou zien vallen, staat zelfs op film geloof ik..... :D wat was je startnummer?

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-15 21:50

Hier ook super tevreden. Een asociaal goede score in de dressuur van 221 punten. Gretig maar precies nog net rijdbaar liep ze foutloos het springen en de cross door. Dat leverde een 1e prijs op

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 06:18

Gefeliciteerd joki!
Evengoed knap gedaan evie!

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 07:13

Joki gefeliciteerd met je 1e prijs!

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-15 07:36

Gefeliciteerd joki!

Ik had de dressuur voor me gevoel niet heel goed gereden, had teveel spanning. Toch nog 198 punten en iets van 8e. Springen ging alleen echt niet, had een stop en een balk en ook nog 11 tijdfouten. Cross ging goed, een fijn foutloos rondje binnen de tijd.