Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Marjoow schreef:Even een lijstje met wie de bokkers zijn.... Ik krijg zoveel PB's ookIk heb 2x nummer 55... Wie weet welk nummer suikermeisje had?
Klasse B
- 005 - dany94
- 010 - anoukvw
- 016 - martinev
- 027 - ElineThera
- 038 - kyrkelover
- 043 - sn0esje
- 045 - YvonneSA
- 047 - annikavoder
- 050 - Renske_NW
- 055 - suikermeisje (??)
- 055 - Cioccolato
- 057 - Venthe
- 063 - crosskip
- 067 - Prisjee91
- 071 - brigitdeman
- 079 - dropje_90
- 091 - Zephyr
- 095 - ulaantje
- 134 - Whitepanther
- 136 - Sophie_
- 141 - Silly1972
Klasse L
- 163 - nostra
- 165 - voet
- 171 - vera_pino
- 172 - Altos
- 175 - Suelza
- 192 - JustEnjoy
- 199 - Laura878
- 219 - Suelza
- 220 - x_joyce_x
- 222 - XNonnetje
- 231 - kyrkelover
- 242 - M_Vainqueur
Ik zou het ook tof vinden als jullie mijn facebookpagina willen liken! Hierop zal ik ook de link van het album plaatsen als de foto's af zijn!
http://www.facebook.com/MBShots
SusanH schreef:Dat is ook zo daar zijn regels voor. Maar het is in de praktijk wel lastig, ik kon haar bijvoorbeeld niet stoppen omdat ze zo dicht achter nr 71 reed, ze wachtte uiteindelijk wel maar ging toen toch vrij dicht achter Birgit over de hindernis. En ik kan niet zo hard rennen. Heb er een aantekening van gemaakt en aan de wedstrijdleiding door gegegeven. Maar de regel is als jouw paard weigert of om wat voor reden ook langzamer is dan degene die na jou gestart is, dan moet je ruimte geven en daarna afstand bewaren. Birgit heeft het voor jou nu nog gevolgen gehad? Ik heb het aan de wedstrijdleiding over gelaten wat ze met jouw weigering moesten doen.
O fijn xNonnetje, het is best een hoge val geweest volgens mij!
brigitdeman schreef:SusanH schreef:Dat is ook zo daar zijn regels voor. Maar het is in de praktijk wel lastig, ik kon haar bijvoorbeeld niet stoppen omdat ze zo dicht achter nr 71 reed, ze wachtte uiteindelijk wel maar ging toen toch vrij dicht achter Birgit over de hindernis. En ik kan niet zo hard rennen. Heb er een aantekening van gemaakt en aan de wedstrijdleiding door gegegeven. Maar de regel is als jouw paard weigert of om wat voor reden ook langzamer is dan degene die na jou gestart is, dan moet je ruimte geven en daarna afstand bewaren. Birgit heeft het voor jou nu nog gevolgen gehad? Ik heb het aan de wedstrijdleiding over gelaten wat ze met jouw weigering moesten doen.
O fijn xNonnetje, het is best een hoge val geweest volgens mij!
Ja op hindernis 11 twijfelde mijn paard maar meestal als dat zo is en ik praat tegen haar gaat ze uiteindelijk toch, maar doordat ik langzamer ging haalde ze mij in en stopte haar paard weer dus die van mij liep nog wel door en dacht ineens hè waar is die andere dus stopte en ging achterom kijken, dus naar de hindernis gestapt en laten zien maar op het filmpje ook zie je dat het echt niet om de hindernis ging! Dus ik baal gigantisch want heb wel een weigering en super veel tijdfouten!
. 7 was de brug toch? Daar heeft Jan10fotografie de hele dag bij gestaan. Ik dacht dat het voor jullie ook leuk zou zijn om meerder hindernissen te hebben
voet schreef:Vind het wel een beetje kinderachtig Brigit, jij als sterrenruiter, zo zeuren in een B wedstrijdje. En je kan het ook van de andere kant bekijken. Als degene achter je echt sneller is, en hard ging je niet, want jong/groen paard, kan je ook degene achter je er langs laten. Als dat op een hindernis gebeurd (met weigering bv), heeft degene die achterop komt ook voorrang.
Edit:
Tenzij jij natuurlijk net diegene ingehaald had, en dan achter jou aanplakt. Dan heb ik niks gezegd. Maar zo zag het er op het laatste stuk, over 'heuveltje' en dan laatste lijn richting water niet naar uit. Je kan je beter op het rijden concentreren dan je druk maken, en roepen naar degene achter je.
voet schreef:Dat was dus bij hindernis 11, welke hindernis was dat?
Dat is dan dus de situatie waar ik het over had, maar dan in jouw voordeel, en heb jij gelijk. Zij liet je daar dus ook voor, en heeft daarna dan misschien wel dicht achter jou aan gereden. Maar ja, wat is (te) dicht. Ik heb maar een klein stukje gezien, en vond het daar meevallen, zag alleen wel dat zij harder ging.
Maar dat maakt het wel lastig ja, als de een hier problemen heeft, en de ander ergens anders, dan blijf je 'om elkaar heendraaien'.
Maar goed, ik neem aan dat het voor jou trainingsrondjes zijn, en dat het niet om het lintje gaat. En dan kan je je beter op je eigen rijden en paard concentreren, dan je druk maken om anderen.