[SGW] voorbespreking SGW Etten-Leur 2014

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 22:04

DmNqUe schreef:
Bouwpakket schreef:
Nummer 90 heel graag hihi, topdebuut met mijn nieuwe crosspaard gehad, tweede na dressuur, balkje in het springen en foutloos in de cross met 2 seconden tijdsoverschrijding en overall alsnog tweede!!! Geweldig dus;-) helemaal na alle valpartijen en stops die ik de hele dag heb gezien pfff vorig jaar was dat stuk minder dus was idd best pittige cross maar mijn paardje deed het zomaar met beetje aanmoediging, en een hele mooie 8 voor de stijl in de cross yes

Thanks zijn weer echt heel mooi je foto's!!!
Zag er inderdaad ook super uit :j
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Pitt25

Re: voorbespreking SGW Etten-Leur 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 03:58

Gave foto's! Nummer 74 nog weten te pakken?

Fritsfrats

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 05:30

Wauw super bedankt voor de prachtige foto's!
Vorig jaar mocht ik in Etten-Leur de cross niet in door het springen en nu eindelijk wel!
Ze ging zo fijn door de cross, was echt aan het genieten!
Is voor mij ook een beetje een thuiswedstrijd.

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 06:22

Bouwpakket: gefeliciteerd!

DmNqUe: Toffe foto’s! Ik was nr 114 ;)

Ik heb een heerlijke cross gereden gisteren! Was onze 2de cross en ik vond hem zeker niet simpel. We hadden 1 knullige stop op het opsprongetje en verder foutloos gereden!

anoukboksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 06:26

DmNqUe schreef:
Als jullie weer startnummertjes hebben van vandaag voor eventuele foto's hoor ik het graag :j :D ben alles alweer aan het uitzoeken op klasses etc!

gave fotos! heb je nummer 27 ook?

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 06:32

Hier nummer 133 en 173 :-) al zal ik wel niet echt charmant kijken bij de brug haha

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 06:55

Nummer 54, en anders zullen ze denk ik vandaag wel op fb komen?

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:04

Ja ik hoop dat ik het vandaag red, heb vandaag en lange reportage voor de boeg maar ga er zeker wel mijn best voor doen :j

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:24

Goedemorgen!

Nou, gisteren heb ik heerlijk gereden, maar heb het niet af kunnen maken. Redelijk gedressuurd, we stonden 5e, springen voelde super, en daar hadden we 1 balk, en toen met goede moed naar de cross.
Van start, hindernis 1 ging prima, naar 2 in vol tempo, netjes een beetje teruggekomen voor de sprong en makkelijk springen, door naar 3 het bos in, Venga extra aangemoedigd zodat ze niet zou stoppen, ging goed, daarna moesten we om een hindernis heen op weg naar 4, en ik wilde net zeggen dat ze heel braaf was, en boem, ineens liggen we op de grond.
Ik stond op, en Venga wilde dat ook doen, maar dat lukt niet. Ze liet zich weer zakken, en lag plat een beetje na te hijgen. Ik in paniek natuurlijk, maar gelukkig waren de vrijwilligers erg rustig en het leek hun niks ernstigs. Ze hebben het zadel van veng afgehaald, en de DA opgeroepen. Toen die er aankwam, lukte het Venga toch om op te staan. Op het oog leek ze niks anders te hebben dan een schaafwondje op haar kin. Hartslag en ademhaling goed, goed stappen. Gelukkig.
Bij de trailer wilde ze ook eten en drinken, dus dat was ook goed. Nog een keer gecheckt, maar er zaten verder geen wondjes.
Thuis heb ik haar op het harde laten draven, was ook goed, en in de wei ging ze gelijk rollen, en ook daar zag je niks aan. Goed afgelopen allemaal, gelukkig.
Het was niet glad ofzo, we lagen er echt in 1x, geen gestruikel of niks. Het was hooguit een beetje mul. Venga heeft geen ijzers, en ze heeft altijd hele goede grip, nooit schuiven of voorzichtig lopen. Ik heb geen idee wat dit is geweest. -O-

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:33

Wat vreemd Venga! Dat is wel heel erg schrikken. Gelukkig lijkt ze nu gewoon in orde.

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:34

venga schreef:
Goedemorgen!

Nou, gisteren heb ik heerlijk gereden, maar heb het niet af kunnen maken. Redelijk gedressuurd, we stonden 5e, springen voelde super, en daar hadden we 1 balk, en toen met goede moed naar de cross.
Van start, hindernis 1 ging prima, naar 2 in vol tempo, netjes een beetje teruggekomen voor de sprong en makkelijk springen, door naar 3 het bos in, Venga extra aangemoedigd zodat ze niet zou stoppen, ging goed, daarna moesten we om een hindernis heen op weg naar 4, en ik wilde net zeggen dat ze heel braaf was, en boem, ineens liggen we op de grond.
Ik stond op, en Venga wilde dat ook doen, maar dat lukt niet. Ze liet zich weer zakken, en lag plat een beetje na te hijgen. Ik in paniek natuurlijk, maar gelukkig waren de vrijwilligers erg rustig en het leek hun niks ernstigs. Ze hebben het zadel van veng afgehaald, en de DA opgeroepen. Toen die er aankwam, lukte het Venga toch om op te staan. Op het oog leek ze niks anders te hebben dan een schaafwondje op haar kin. Hartslag en ademhaling goed, goed stappen. Gelukkig.
Bij de trailer wilde ze ook eten en drinken, dus dat was ook goed. Nog een keer gecheckt, maar er zaten verder geen wondjes.
Thuis heb ik haar op het harde laten draven, was ook goed, en in de wei ging ze gelijk rollen, en ook daar zag je niks aan. Goed afgelopen allemaal, gelukkig.
Het was niet glad ofzo, we lagen er echt in 1x, geen gestruikel of niks. Het was hooguit een beetje mul. Venga heeft geen ijzers, en ze heeft altijd hele goede grip, nooit schuiven of voorzichtig lopen. Ik heb geen idee wat dit is geweest. -O-

Oei dan schrik je wel even! Succes ermee en gelukkig dat het toch mee lijkt te vallen.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:39

hé venga, kan me goed voorstellen dat je je echt een hoedje schrikt. Vallen is al vervelend genoeg. Als je dan geen aanleiding weet en ze niet meteen op staan. Al klinkt alles wel prima nu toch?

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 07:47

Ja, ik heb een beetje spierpijn, en dat zal Venga denk ik ook wel hebben. Die komt vanavond met een beetje longeerwerk weer weg :)
Gelukkig heeft de val niks met een sprong te maken gehad, ik verwacht dat we beiden het vertrouwen niet kwijt zijn.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 08:04

Ah venga, wat naar.
hopelijk is het inderdaad niets en kunnen jullie weer lekker samen verder trainen naar de volgende wedstrijd

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 08:13

aah zeker vervelend Venga! Dat stukje was inderdaad niet erg glad... Mijn paard werd wel onzeker van die oxer die we niet moesten springen

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 08:19

Ja die van mij snapte het ook niet helemaal hij stond er redelijk recht achter :P

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 09:08

Ik wist niet dat de prijzen per ring waren dus ben niet tot het eind gebleven, hoop dat de uitslag snel online staat!

duuk15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 09:22

Super bedankt voor de mooie foto's! heel blij mee (149)

colinneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-14 13:54

Ik heb gister geholpen, eert `s morgens schrijven bij de dressuur.
Heel even bij het springparcours en daarna bij hindernis 13/14 gezeten.

Het zag er heel heftig uit Venga! Vriend en ik zaten net te eten en toen een gerammel. Kijk je die kant op..zie je een pony die niet omhoog wilt komen.
Dacht echt dat het een afgelopen zaak was (gebroken be(n)en).
Gelukkig dat alles goed is!

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:39

Yes ik heb alle foto's online!! :D *\o/* Altijd even doorwerken maar heerlijk als dan ook alles daadwerkelijk online staat :D

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 10:57

Mooie foto's Dominique!

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 11:00

Jaa super foto's! :D

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 15:12

De uitslagen zijn doorgegeven aan de site beheerder, dus als het goed is staan ze er vanavond op!

avi5987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 16:13

Fijn! Mijn vader dacht de horen dat ik een weigering had op de dijkopgang, echter, ik kon daar geen kant op omdat degene voor mij daar was gestrand en haar paardje niet verder durfde. Jammerrr!

Nikkivdnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-14 16:32

avi5987 schreef:
Fijn! Mijn vader dacht de horen dat ik een weigering had op de dijkopgang, echter, ik kon daar geen kant op omdat degene voor mij daar was gestrand en haar paardje niet verder durfde. Jammerrr!

Oh dat is inderdaad wel balen ja! Ik ben vooral benieuwd naar mijn stijlpunt, zou toch leuk zijn gelijk een winstpunt bij mijn eerste cross :P