Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kruidenpotje schreef:Bar, weet je of er een alternatief is voor de greppel?
Het is me alleen niet helemaal duidelijk of de B pony's ook over de greppel gaan, dacht het wel. Die mogen als eerste wel de boomstam springen ipv het hek. Maar heb me er verder niet heel erg in verdiept omdat wij voor B paarden gaan.
Horsemaniac schreef:dank je BAR!!!!geweldig! ziet er SUPER uit! weet jij hoe dat witte hek eruit ziet? is dat voor een sloot? of een afsprong?(net voor de helft van de cross)
Lielle schreef:ik wel, ga vanavond eens de startlijsten bestuderen
ik bedoelde niet wie er zelf in de top-3 wil eindigen (dat willen we allemaal), maar wie wil de uitslag voorspellen.
Bar schreef:Kruidenpotje schreef:Bar, weet je of er een alternatief is voor de greppel?
Geen alternatief op de greppel gezien.Het is me alleen niet helemaal duidelijk of de B pony's ook over de greppel gaan, dacht het wel. Die mogen als eerste wel de boomstam springen ipv het hek. Maar heb me er verder niet heel erg in verdiept omdat wij voor B paarden gaan.
![]()
Bonny_CT schreef:Hmm de greppel.. Mijn L paard is safe, alleen die in het B loopt nog niet heel erg.. Is de greppel diep of valt het erg mee..
De bodem ziet er trouwens echt nog super goed uit!