Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

.
Motje11 schreef:glenstorm schreef:Klopt het dat het smalletje na hindernis 6 (voor de B) alleen voor de paarden is? Dat zou wel een hele opluchting zijn, want dat vind mijn pony heel moeilijk. En dan is 7 voor de B pony's dan die over de sloot? Die helemaal links op de foto zit?
Klopt, ik zie alleen een groene 7 erbij staan.
hahaha, nee hoor! Maar denk vraag het toch voor de zekerheid! BuenaVista schreef:Al een hoop bokkers voorbij zien komen.
Daphne P vol van zenuwen bij de start.
Jitske en Anne nog gezien.
Erg leuk
Dressuur voelde fijn, 202 punten. Springen weer simpel foutloos
en toen (vol van de zenuwen dus haha) de cross in. Hindernis 1/2/3 gingen goed, nog even een beetje inkomen. Daarna lekker verder, de afsprong ging ook simpel. En met een 'kom op' op de greppel ging hij ook rustig door (paardlief heeft heel de greppel nauwelijks gezien denk ik. Het was meer voor mezelf haha). En verder gingen we eigenlijk super simpel
Helemaal foutloos en 4 seconden buiten de tijd. En daarmee werden we Overijssels Kampioen in de klasse L!
dát had ik dus echt niet verwacht, zo blij en trots op Wes en wow
Charelle1993 schreef:Gefeliciteerd Daphne!
Ik ben zelf ook tevreden over vandaag. In de dressuur had ik 189 punten.
Bij het springen helaas een pech balkje.
De cross ging super, een mooi foutloos rondje gereden. Kon helaas onder weg niet zien wat mijn tijd was.
Bij het aftellen in het start hok gaven ze niet aan dat ik nog 30 sec had voor de start, hierdoor klopte mijn tijd niet van mijn horloge. Ondank dat 2 sec voor de ideale tijd over de finish.
Helaas geen filmpje van de helmcamera, de batterij was leeg
,
,