Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stiekem zelfs een beetje trots
had op het eerste veld namelijk een 8 op grondtempo.. en van de andere stijljury een 8 op houding en zit... TOF!!!! de rest 7ens....
ik heb heeeeeeeeeel vaak gewoon gestapt/ gedraafd en toen dat beter ging ontspannen hand galopje door het water gedaan. Wij hebben hier in de buurt een aantal meren waar ik lekker doorheen kan galopperen. hiervoor werd een goede tip genoemd om het eerst met een ervaren paard te doen! dat helpt! je moet zo min mogelijk klooien en gewoon beginnen met dat wat wel lukt en dat vaak herhalen en dan heeeeeeeeeeeeel langzaam je grens verleggen.. daar is het echt VEEL beter van geworden en 2 weken geleden voor het eerst in Lelystad bronsveld een insprong gedaan... Snorrewind even getwijfeld, maar toch gekozen voor de mooie rechte lijn dus over de boom
Ze ging gelukkig goed! maar moest er wel wat voor doen
no een paar keer oefenen voor de bevestiging en dan wordt het vast makkelijker!

Horsemaniac schreef:waren de stijl jury's bij de B paarden zonder en MET dressuur hetzelfde? ik was wel tevreden over mijn puntenstiekem zelfs een beetje trots
had op het eerste veld namelijk een 8 op grondtempo.. en van de andere stijljury een 8 op houding en zit... TOF!!!! de rest 7ens....
. Heb niet veel 8-en kunnen geven. Heel veel die zittend de cross reden.

goede beslissing om het rustig aan te doen dat het weer goed kam herstellen. Maar kan me voorstellen dat het een domper is
. ik heb trouwens bij de 4e weigering ook mijn rugnummer niet ingeleverd, maar ben er wel meteen uitgegaan (langs de bar). en het is ook nog omgeroepen dat ik gestopt ben. dus ik hoop maar gewoon dat het geregistreerd is dat ik niet ben doorgereden (zie er namelijk geen hindernissenlijst bij staan).

BuenaVista schreef:Horsemaniac schreef:waren de stijl jury's bij de B paarden zonder en MET dressuur hetzelfde? ik was wel tevreden over mijn puntenstiekem zelfs een beetje trots
Alsjeblieft!. Heb niet veel 8-en kunnen geven. Heel veel die zittend de cross reden.
Zag dat we als stijljury bij de B paarden zo goed als gelijk waren.