Rianne, fijn dat je lekker hebt gereden
Ilona: Ik geloof dat ik je heb zien zitten dan, toen we gingen verkennen. De foto's kan je het misschien het beste bij SGW-ITP plaatsen denk ik?
Curly2day: Gefeliciteerd met je verjaardag & veel plezier/succes!
Bij mij ging het gister wel goed. Dressuur vond ik matig, we hadden nog wel 185. In het springen ging het al een stuk beter, simpel foutloos rond
De cross ging eigenlijk ook best goed. Het lijntje 4-5-6 vond hij toch wat bijzonder. Bij 6 stond hij echt te kijken van 'meen je dit? nou oké vooruit dan maar'. Daarna simpel verder, piano ging heel mooi. De hindernis na de brug ging goed, maar wel enorm hoog er over haha. Toen lekker verder, watercombinatie ging lekker, daarna 13AB mooi op 4 galopsprongen etc. Het enige probleem wat ik nog kreeg was dat je onder de brug door moest en daarna 18-19 moest springen. Ik vond het al niet simpel met lopen en inderdaad, niet genoeg opgevangen en hem net iets te veel overvallen waardoor hij er eigenlijk langs liep. Nog eens aangestuurd en toen ging het wel goed, nog steeds wat spannend, maar hij ging wel
Dus ik ben tevreden! Ik vond het voor een tweede L-cross eigenlijk nog best een beetje hoog/breed af en toe, want zo hoog/breed had ik nog nooit een cross gereden, maar het blijkt maar dat hij zich ook hier makkelijk mee redt. Dus dat geeft veel vertrouwen voor de rest van het seizoen
Is wel als weigering aangerekend. Daarna weer lekker verder en alles super gedaan, dus ben heel tevreden.
Bij ons ligt de stress in het springen en niet in de cross. Dus vol enthousiasme op naar de cross. Edge vertrok vanaf zijn achterbenen, die was zo happy. Helaas was hij iets te enthousiast.
Hij vloog over 1 en 2 en ging zo kneiterhard de bocht door naar 3, dat ik flink moest remmen. Hier ging het mis en boorde hij zich op het allerlaatste moment in hindernis 3, zo snel, dat voordat ik het wist ik er op mijn voeten naast stond.
Echt superzonde, ik had echt zin om die mooie cross te rijden, maar helaas. The Edge was ook enorm boos dat hij zo snel al moest stoppen, haha!