. Dan hoor ik vanzelf wel of ik toch die ene winstpunt moet hebben neem ik aan. Spannend!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dan hoor ik vanzelf wel of ik toch die ene winstpunt moet hebben neem ik aan.
kimdepim schreef:Marije: Wat balen dat het nog wat dik is!
Caro: Hopelijk kun je snel weer springen en dan uiteraard crossen.
Tiahastrona: Fijn dat ze het wat gaat snappen.
Ik heb me opgegeven voor het BB in Norg(hoop dat er nog plek is) en de oefencross in Nijeberkoop.
Vanmorgen even op ons clubterrein gereden en ook was crosshindernisjes meegenomen. Ze vind het echt heel leuk dus ik heb me maar opgegeven en dan zien we wel.
Eerst morgen maar even twee keer een BB parcours springen in Bergum.

In welke groep startte je? Ik was er ook 
Ze had bij het oefenrondje een paar stops, maar rustig telkens opnieuw aangereden en bij het 2e rondje sprong ze alles en galoppeerde ze ook lekker door. Voor de ervaring die ze had, vond ik dit eigenlijk heel prima. Deze hoogte hadden we ook nog niet vaak gedaan haha, dus ze heeft veel geleerd
.
(nog een leuk weetje; we hebben deze Don Frederico gratis gekregen)

(UK_eef)Percy schreef:Ik kom weer even binnenvallen. Dit seizoen lijkt het wel een ramp om sgw te starten.
Alphen Chaam werd afgelast vanwege sneeuw, Etten Leur waren we daardoor te laat. Vrouwenpolder ging niet door. Princenhage gaat nu ook opeens niet door en van Lisse krijgen we tot nu toe geen enkele reactie.
Merksplas mocht er niet gestart worden van de knhs maar stond mijn dochter wel op de startlijst. Helaas kwamen we daar te laat achter.
Inmiddels heeft hij wel in twee springwedstrijden twee winstpunten en een prijs gehaald en in vier dressuurwedstrijden zijn punten voor het L1 maar eens een keer echt sgw starten zou toch wel leuk zijn.
Hopelijk heb jij meer geluk dan ik, want mijn rubriek ( BB paarden) zit al vol... madelein schreef:Krijg net een mail dat de bb vol is... 17 mensen op de wachtlijst.
Nou ja volgende keer beter!

Ziet er goed uit! Super dat ie het zo goed oppakte!
Lekker wedstrijdweekje deze week: woensdagavond en zaterdag M2 starten en zondag dan Bb en Z springen.
of ben je er ook wel blij mee dat Edelweiss blijft?
Heb echt genoten van mijn twee paarden.
.MizzMontana schreef:Als je zoekt op wedstrijdplatform vind je het meeste wel.
Heb je onderstaand topic gezien? Hier staat ook nog het eea.
[SGW] Oefencrossen en tripalons 2013
Lijkt me ook wel wat hebben, dan ben je wel heel SGW bezig 
ik heb besloten eerst in Nordhorn en evt Wietmarchen de crosshindernissen te oefenen.