Oh, ik had een SMSje gestuurd. Beetje rot, want als het wel doorgaat moet ik mijn lunchtijd overslaan zodat ik om 4 uur bij mijn werk weg kan en me de pleuris haasten om hondje op te halen en paard in de trailer te duwen. Zou wat dat betreft wel ff fijn zijn om het net ff wat eerder te weten, maar ach ja.
Hier plenst het in ieder geval nog.
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-13 10:16
Bonny_CT schreef:
Ik heb hem gebeld, maar dat stelde hij niet echt op prijs.. Einde van de middag laten ze het weten als het niet door gaat
Hoezo niet?! Jemig.. is toch een doodnormale vraag lijkt mij. Hoe reageerde hij dan?
xsannlove
Geplaatst: 21-05-13 11:33
vorige week ook gebeld met de vraag of het wel dooging. werd ook niet erg op prijsgesteld. bij sue zei hij zelfs ja hoeze? nou het regend als de hele dag....
Dan zou ik gewoon bellen, dat je zo moet vertrekken vanaf huis en dat je niet voor niks weg wilt. Ik ga nu m'n spullen pakken en naar stal, moet er nog 1tje doen van te voren. Hou het hier even in de gaten
Net Rutger gesproken, gaat door. Bodem is niet glad
manic
Geplaatst: 21-05-13 14:36
Thankyou!
Ik heb Roxana maar even geSMSt en die stuurde terug dat het gewoon doorgaat en net een telefoontje van Rutger met hetzelfde nieuws en dat het grootste deel van het terrein prima te rijden is \o/
Dus zo lekker weg en maar kalkoenen draaien.
Edit: Haha, top, zie je daar!
Cynn
Fotograaf
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-13 14:38
Veel plezier allemaal
Sue_
Geplaatst: 21-05-13 14:39
Bodem is niet snel te glad, mits je op ijzers met proppen staat. Land kan veel hebben daar. Veel plezier dames!!!