Hij is in het echt nog mooier als op de foto vind ik. De kleur blauw is ook echt super. Precies de kleur van mijn set. Ben er heel blij mee. Hopelijk staat hij ook mooi op Uk. En het fijne is dus, dat hij precies op maat van het paard gemaakt word. Je kan het ontwerp en de maten van je paard doorgeven.
Na lang meegenieten in dit topic dan nu tijd om ook mijn setje te posten. ik varieer met turquoise en bruin. Ik denk dat ik de volledig turquoise toch het leukst vind!
Whaha, jibberjabber krijgt opeens vet veel werk erbij
birte
Geplaatst: 28-02-13 22:08
die van mij is ook al in de maak bij haar word er leuk
bianca1980
Geplaatst: 28-02-13 22:26
birte schreef:
die van mij is ook al in de maak bij haar word er leuk
Ik heb haar ook even ge-pbt.... Ik wil geen opvallende, maar gewoon zwart met blauw randje en wat strass, merk nu dat de Bonte met indoor wedstrijden erg snel afgeleid is op geluiden van andere paarden dus misschien helpt het wat. En met regen in haar oren loopt ze helemaal niet fijn, dus wellicht dat dat haar ook helpt bij crossen die regen hebben......wat nogal wel eens het geval wil zijn hier in dat kikkerland...
Meen dat ik dat gelezen heb en dat jet vanaf 1 april in gaat? Dus nu mag het nog wel, maar in het nieuwe seizoen dus niet meer dan. Zal eens kijken of ik het kan vinden.
Paar maanden geleden was alleen bekend dat de FEI de regels ging aanpassen, maar gelukkig neemt de KNHS ze niet over voor de landelijke wedstrijden!
bianca1980
Geplaatst: 28-02-13 23:01
Idd het mag van de FEI niet meer van de KNHS wel, duussssss...................... Ik wil geen kleuren op het hoofd, want ik vind dat het niet moet afleiden, dus alles zwart en dan ergens wel in verwerken met de kleur van mijn jasje en uiteraard wel bling...