[SGW] Indoor SGW Deurne 28-29-30 december

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Fritsfrats

Re: Indoor SGW Deurne 28-29-30 december

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 09:59

Iedereen heel veel plezier vandaag!
Ik moet al mijn spullen nog schoonmaken en pakken.
Paard vanavond nog even trainen en wassen.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:33

Zo weer thuis, leuk parcours!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 14:41

Ik was de eerst van de dag die langs zijn paard lag :roll: Kleine discussie na hindernis 1 over welke kant we op zouden gaan. Het was wel weer erg leuk!! Zucci en ik moeten alleen nog veeeeeeeeeeeel oefenen, voordat we een keer echt kunnen gaan crossen... Overenthousiast paard en baasje niet altijd streng genoeg (geweest)... We blijven gewoon doorgaan! :D
Iedereen die nog mag: veel plezier. Voor de rest: tot zondag. Ik sta in de ochtend te ringmeesteren :))

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 15:48

Ego alweer opgepoetst Zucchero????? Tot zondag!

Zucchero

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 16:35

Hihi heb mezelf getroost door 2 nieuwe caps te bestellen :+
Wat doen jullie als je met je kop op de grond bent gekomen? Altijd meteen een nieuwe cap kopen?
Ik vind het toch een lastige... Zo hard ging het niet, maar wel zo hard dat mijn "druppel" uit mijn cap was geschoten... Tsja...
Het was wel echt onwijs leuk!! *\o/*

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:21

Ik ben ook net terug van de oefencross! Ik heb zelf niet meegedaan maar groom gespeeld voor een vriendin van mij :D . Het parcours is bijna precies hetzelfde als vorig jaar dus ik ken hem al helemaal uit mun kop!

Dadelijk eventjes Cortana klaarmaken en dan zijn we er helemaal klaar voor! *\o/*

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:40

Ik heb gisteren heerlijk gereden, de pony van mijn lesklant deed het opmerkelijk goed en blijkt verborgen interesses te hebben ;) Mijn jonkie deed het ook erg goed, verbazingwekkend zelfs. Voor een 4-jarige die nog erg groen is in de opleiding. Beide hebben amper gesprongen of cross hindernissen gezien. De pony zelfs nog nooit een crosshindernis gezien.

Ze hadden het erg goed voor elkaar jammer dat het uitliep maar daar ontkom je bijna niet aan. Het zag er keurig verzorgd uit in ieder geval.

Nu staat paardlief gevlochten op stal, ik heb vanavond nog dressuurwedstrijd omdat de Derby niet door ging. En dan komen we morgen met de anderen dressuren en springen.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:23

Lekkere training gereden met de vos. Hij vindt het allemaal prachtig. De B&B is hier ook gezellig met zijn allen!

madelene

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:38

Ik moet me helaas afmelden, paard is al 2 dagen aan het kuchen en vanavond tijdens het borstelen en vlechten weer...dus helaas, dat ga ik niet riskeren.
Veel plezier allemaal!

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-12 19:06

Hier ook lekker gereden.
Op naar morgen

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:11

Madelene balen van je paard hopelijk knapt ze snel op
Zuc goede reden voor twee nieuwe caps
Veel goede verhalen en iedereen succes morgen en overmorgen

Ik heb heerlijk gereden. Ferrose pakte top aan

fatal_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 20:39

Balen madelene, hoop ook dat ze snel opknapt.
zuc, daarom heb ik na de laatste crosstraining ook een nieuwe helm gekocht...
Fijn dat ferrose fijn aanpakte.

Mijn paard pakte heel goed aan en was erg enthousiast. Het was een fijne les, ook de andere paarden deden het erg goed.

Iedereen morgen/overmorgen nog rijdt: veel succes!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 20:52

Lekker gereden vandaag :) mocht als laatste het parcours doen en we gingen aardig hard maar het was even geleden dat ze lekker door bleef springen zonder elke keer af te remmen :) Paard staat ondertussen al gevlochten op stal, wij zijn klaar voor morgen!

MS_eventing

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 21:32

Net 1.5 uur Cortana gewassen en ze is weer mooi wit *D . Nu hopen dat ze het zo deze nacht houdt..
Morgenochtend vertrekken we om 9 uur 's ochtends en we hebben der zin in!

Iedereen die morgen moet alvast super veel succes!~En misschien tot morgen *\o/*

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 03:55

Merel_Claire schreef:
Lekkere training gereden met de vos. Hij vindt het allemaal prachtig. De B&B is hier ook gezellig met zijn allen!

Haha, ja bizar he? Met zn allen samen in 1 les, stallen allemaal naast elkaar en dan ook nog eens in hetzelfde b&b!
Gister lekker getraind. Die van mij was in het begin met losrijden nogal kijkerig, maar na een kwartiertje ofzo viel het kwartje weer. Mn man en zn ruin gingen echt als een trein! Helemaal trots op ze. *\o/* Na de les hooi gehaald bij Noppert (hadden we nooooooooit moeten doen, nu wil ik daar op vakantie! :o ) en de paardjes dit keer dus normaal hooi te eten gegeven.
Zuc, wat balen van je val... Op zich lekker dat je jezelf dan trakteerd op een nieuwe cap, maar ik doe dat lang niet altijd. Al ben ik een tijdje terug wel geschrokken toen ik er achter kwam dat ik een scheur in mn cap had. Na een val controleer ik m dus wel uitvoerig tegenwoordig!
Wij waren gister een beetje af, dus om kwart over 8 lagen we al te snurken. Met als resultaat dus dat ik nu klaarwakker ben... Zometeen dan maar even paarden voeren voor het ontbijt ofzo. Ben wel blj dat de ruin een heel stuk rustiger is dan vorig jaar. Hij at nu tenminste gelijk en loopt ook niet constant rondjes te draaien. Zouden ze het dan toch herinneren van een jaar geleden?

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 07:51

Iedereen veel succes vandaag. Paardje staat gewassen op stal. Vanmiddag komen wij ook die kant op. Met om 16.09 uur pas rijden, met een reistijd van een halfuurtje heb ik de ochtend nog lekker vrij.

esje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 08:33

Goeiemorgen allemaal,
pas rijden om 17.12 dus nog tijd genoeg. Iedereen veel succes!

paschester

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 09:46

rijden jullie vandaag het crosparcours ook?
zie op de startlijsten alleen de tijden van dressuur en springen.
de lijst van zondag kan ik niet openen.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 10:07

De lijsten van de zondag worden pas vanavond gemaakt. De startvolgorde van de cross is altijd op volgorde van drs+spr uitslag en dan van slechtste naar beste. Maakt het altijd uitermate spannend :D!

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 11:19

Veel succes en plezier allemaal!!

Ik heb donderdag getraind en echt een heel fijn gevoel aan m'n jonkie over gehouden!! Alleen een probleem bij de op- en afsprong, maar eigenlijk was dat mijn schuld. Ik wil haar dan te netjes op de achterhand etc er naar toe rijden en trek er dan meer op de rem. Toen ze er eenmaal op sprong, sprong ze er ook zo af! Terwijl het pas haar 1e op en afsprong echt is eigenlijk, super toch! <3
Heuveltje vond ze ook erg spannend, maar nadat ze zag dat Rob er over heen kon ging ze toch maar haha. :D

Noppert

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 12:40

Wij zijn weer helemaal blij terug uit Deurne, lekker gedressuurd en springen foutloos *\%/* op naar morgen!!

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 17:35

Duidelijk niet mijn weekend... Paard in de staak, dáááág springen en crossen :evaw: Niks mee te beginnen richting juryhokje. Stukken van het juryhokje af ging prima, grrrrrr. Mocht gelukkig wel mijn proefje afmaken van de jury, maar eindigde dus wel met een protocol vol met 0-en 8)7
Iedereen veel plezier morgen in de cross! Gelukkig mag manlief morgen wel rijden.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:03

Wat zuur, loetie. Maar mag je nu niet meer springen en crossen dan? Dacht dat je sowieso mocht starten in alle drie de ónderdelen ongeacht het resultaat van je dressuur en of springen.

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:06

_Sim_ schreef:
Wat zuur, loetie. Maar mag je nu niet meer springen en crossen dan? Dacht dat je sowieso mocht starten in alle drie de ónderdelen ongeacht het resultaat van je dressuur en of springen.

Nee, helaas... Mocht nog wel springen voor spek en bonen, maar omdat mijn springtijd een beetje krap voor de dressuur van mn man zat, heb ik dat ook maar niet meer gedaan. Kan thuis ook wel bb springen... Wel apart dat iemand met een fout parcours in het springen morgen wél mag starten.

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 18:07

Jammer zeg, en inderdaad niet eerlijk dat degene met het foute parcours dan wel mag starten.