Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kleine discussie na hindernis 1 over welke kant we op zouden gaan. Het was wel weer erg leuk!! Zucci en ik moeten alleen nog veeeeeeeeeeeel oefenen, voordat we een keer echt kunnen gaan crossen... Overenthousiast paard en baasje niet altijd streng genoeg (geweest)... We blijven gewoon doorgaan! 

Mijn jonkie deed het ook erg goed, verbazingwekkend zelfs. Voor een 4-jarige die nog erg groen is in de opleiding. Beide hebben amper gesprongen of cross hindernissen gezien. De pony zelfs nog nooit een crosshindernis gezien.
mocht als laatste het parcours doen en we gingen aardig hard maar het was even geleden dat ze lekker door bleef springen zonder elke keer af te remmen
Paard staat ondertussen al gevlochten op stal, wij zijn klaar voor morgen! Merel_Claire schreef:Lekkere training gereden met de vos. Hij vindt het allemaal prachtig. De B&B is hier ook gezellig met zijn allen!
Na de les hooi gehaald bij Noppert (hadden we nooooooooit moeten doen, nu wil ik daar op vakantie!
) en de paardjes dit keer dus normaal hooi te eten gegeven.
!
op naar morgen!!
Niks mee te beginnen richting juryhokje. Stukken van het juryhokje af ging prima, grrrrrr. Mocht gelukkig wel mijn proefje afmaken van de jury, maar eindigde dus wel met een protocol vol met 0-en
_Sim_ schreef:Wat zuur, loetie. Maar mag je nu niet meer springen en crossen dan? Dacht dat je sowieso mocht starten in alle drie de ónderdelen ongeacht het resultaat van je dressuur en of springen.