No f*cking way... Ik dacht dat ze zeiden dat het bos juist nog zo goed was?! Ik hoop dat het Zondag wel allemaal door kan gaan... Damn, dit is echt balen.
Ik zag het ook net. Dalijk maar even mailen dat ik me dan afmeld voor de nieuwe datum. Hopelijk voor de organisatie en de deelnemers dan wel goed weer!
tientjeh
Geplaatst: 05-10-12 10:42
Helaas is het toch de waarheid. Er is sinds gister weer 40mm gevallen. Dat is veelste veel met wat de grond nog aankon. Maisland voor dressuur was spekglad en was met de trekker al nauwelijks begaanbaar. Ook in het bos was het te nat. De bodem is verzadigd. Buitenbak heb je een duikbril en snorkel voor nodig.
Wij willen het inderdaad verzetten naar 20/21 oktober.
TessJS
Geplaatst: 05-10-12 10:43
Pff, dit soort wijzigingen zijn echt ruk voor ons. Romy (Romytjuuh) en ik moeten namelijk steeds een auto met trekhaak regelen, een trailer huren (25euro per dag), en een chauffeur met E-rijbewijs regelen mochten we ergens willen komen met onze paarden...
@ Is dus de gehele Tripalon gecanceled?!
askazita
Geplaatst: 05-10-12 10:44
Jammer dat nu alles afgelast is, hopelijk gaat het dan wel door. Gelukkig had ik alleen de 20 nog niks hoop dat het verplaatsen door gaat
Guys, is dit officieel? Want ik moet mijn trailer, auto, en chauffeur dan a.s.a.p. cancellen!
Nickeltje
Geplaatst: 05-10-12 10:47
Moderatoropmerking:
Even voor alle duidelijkheid, al hadden de meeste het hier al door: deze tripalon is dus afgelast en wordt verplaatst naar 20/21 oktober. Voor verdere informatie, zie startlijsten.nl.
Ach, niks aan te doen guys. Het is zeker balen, maar zie het positief: 2 weken meer op te trainen En misschien is het dan wel lekker(der) weer! Is ook veel leuker rijden
mss een banketstaaf vraag. maar als t afgelast word krijg je dan je geld wel terug?
Chasey
Geplaatst: 05-10-12 11:42
Ik ga de nieuwe datum direct vrij houden voor de tripalon! Als het aan ons ligt kunnen we de nieuwe datum. Hopelijk hebben we dan een heerlijk zonnetje!
_Knofje
Geplaatst: 05-10-12 12:21
tientjeh schreef:
Weule klopt. Maar aangezien wij niet specifiek crosspubliek hebben, hebben we voor deze data gekozen. Anders kwsmen we op 10 nov uit.
Wij kunnen niet op de zondag,maar wel op de zaterdag.. maarrr zaterdag is alleen voor pony´s of?