Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Finlandia schreef:Ik ben er zaterdag de hele ochtend/middag'ish bij om fotos te maken. Zet jezelf in de startlijst topic zodat ik ervoor kan zorgen dat alle bokkers erop komen te staanIk zal langs het parcour lopen en waarschijnlijk bij de waterbak eindigen
Finlandia schreef:Ik ben er zaterdag de hele ochtend/middag'ish bij om fotos te maken. Zet jezelf in de startlijst topic zodat ik ervoor kan zorgen dat alle bokkers erop komen te staanIk zal langs het parcour lopen en waarschijnlijk bij de waterbak eindigen
PercyLeen schreef:Finlandia schreef:Ik ben er zaterdag de hele ochtend/middag'ish bij om fotos te maken. Zet jezelf in de startlijst topic zodat ik ervoor kan zorgen dat alle bokkers erop komen te staanIk zal langs het parcour lopen en waarschijnlijk bij de waterbak eindigen
Dan kun je er zondag ochtend ook wel zitten toch