Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loetie84 schreef:Carbus schreef:Ik heb me ook nog even opgegeven.. Het word mijn eerste cross met mijn paard Alice. Heb er zin in!!
Nu nog opgegeven?
DyonS schreef:@lautje1996: Nee, de trakehner is niet voor de B. Volgens mij ook niet voor de L, maar helemaal zeker weten doe ik ook niet. Afgelopen avond waren ze druk met de aankleding van de hindernissen, ben zo benieuwd naar het uiteindelijke resultaat
haha! Vandaag mn set compleet gemaakt met een grijze broek. Super leuk gedaan die tekeningen, wát een werk! Wel irritant dat ik hier eigenlijk alleen maar nóg nieuwsgieriger van wordt...

Bar schreef:Ik doe het secretariaat voor ons concours en wat betreft betalen na sluitingsdatum bekijk ik het per situatie. Maar in geval van overlijden van mens of paard zal ik echt geen rekening sturen.
Ben erg benieuwd haha! Evony schreef:laat je weten hoe die is BiancaBen erg benieuwd haha!
, ik heb geen hippe telefoon dus kan ook niks doorbrieven, maar heb begrepen dat een paar andere dat wel kunnen doen. je mag me wel bellen.....
kan ik je wel via de telefoon vertellen. Ik hoop er rond 19 uur te zijn uiterlijk.