Ligt een beetje aan je groom Noor, als Rem mee zou zijn dan zou hij TG afzadelen na dressuur en weer klaarmaken voor het springen. Dan zou ik het wel redden anders wordt het wel krap.
Ja dat snap ik... maar hoeveel tijd neemt dat bij de Vlietlanden ongeveer in beslag? Heb namelijk geen idee hoe groot het wedstrijdterrein is.
maximiliano
Geplaatst: 08-06-12 09:37
Ervoor Margriet! Ga je nooit redden!
Ja vorig jaar op de zondag was het zukk triest weer alleen maar regen! Max wordt dan veel te voorzichtig dus heel slecht gereden! Warmte maakt mij niet uit! Had Vrouwenpolder 3 weken geleden 29 graden! Geen 1 paard wat er last van had!
Of het nu 5 graden is of 25.... Ik wil het droog!!!!!!!!
Mootje
Geplaatst: 08-06-12 09:38
Wil je 1x lopen, 2x lopen, fietsen, loop je snel of wil je overal 6x omheen lopen Als je terugleest, kun je iig al lezen dat alles diht bij elkaar zit, maar ik zou er met jullie tijden op rekenen dat je niet op het grote parkeerterrein staan en een eindje verderop moet parkeren...
maximiliano
Geplaatst: 08-06-12 09:38
1 1/2 uur van te voren! Kun je op je gemak nog zadelen enz daarna! En inspringen uiteraard
Hahaha jaaaa ik snap dat ik voor het springen parcours moet verkennen. Maar vroeg me gewoon af hoe lang jullie de rijd daar voor nemen. Dank je Henny, ga ik dat aanhouden.
Doe ik ook altijd hoor Margriet! Heb geen goeie mountainbike en op een normale fiets is het soms met zand enzo niet te doen (terwijl het nu alleen maar gras is hoor)
Hier niet hoor! En woon toch ernstig dichtbij! Ik blijf hoop houden!!!
Stal_Fiore
Geplaatst: 08-06-12 09:51
Pfff deze zondag ook regen... bah... hebben cross in Voorhout
Amber_
Geplaatst: 08-06-12 09:57
hennydehart schreef:
Hier niet hoor! En woon toch ernstig dichtbij! Ik blijf hoop houden!!!
He das minder hahaha... Stom ook he ?! Hier is echt niet erg geweest. Behalve 2 weken terug, toen was het hier een DRAMA. Wij hadden 1 grote rivier in de wei
pol013
Geplaatst: 08-06-12 10:00
Ze voorspellen het weer voor dezelfde dag niet eens goed op het moment. Ik kijk echt nog niet naar de weer berichten voor volgende week. Hoop alleen dat er niet al te gek veel regen valt in de tussentijd.
Vlietland heeft wel veel bomen staan hé. Als je die een dag geeft zuipen ze al een heel deel van het overtollig water op hoor. Moeten ze natuurlijk wel die ene dag krijgen.
Eef_Bam
Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-12 10:35
Corien, mijn moeder kan jou wel voorlezen, ik moet om 8.40 dus ik stap op het paard vlak voor jij moet en dan kan mijn moeder jou wel voorlezen .
Ik heb fijne tijden, 2 uur en 50 min tussen dressuur en springen dus mooi tijd om nog een of twee keer te lopen, maar het is zo dichtbij dat ik vrijdag sowieso ook alvast ga lopen.