[SGW] Oefencross Rijpwetering

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

star_l0ver

Re: Oefencross Rijpwetering

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:01

Stal_fiore. Wat heb jij een leuke pony zeg. Ze ging ook erg goed. De tijd stond zeker ruim. Vond zelf dat ik niet hard ging. Maar toch was ik nog te snel.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:46

Dank je Star Lover!
Deed jij met je haf mee?

Mijn pon vandaag:
Afbeelding

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 20:54

Nee die mag niet meer crosse. Die is met pesioen. Hij geeft net een zware peesblezeure gehad. Nee reed na jou pony. Ik ging door de hindernis 6 heen. Is mijn nieuwe paardje heb haar een half jaar nu.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:25

Hahaha was dat jouw paardje?
Wat hebben we gelachen toen die hele hindernis om ging.
Heeft je paardje er niks aan over gehouden?

Ik heb van jou nog veel foto's... zal kijken of ik er morgen aan toe kom.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:26

je ging niet alleen door hindernis 6 heen. We hebben aan de kant vol verbazing gekeken dat je paard van hindernis 6 totaal niet onder de indruk was en beide strobalen en de kliko's ook nog om tikte. Gelukkig was het allemaal heel veilig en is er niks gebeurd en zijn jullie beide een ervaring rijker.

Mooie foto hoor stalfiore, vond hindernis 6 behoorlijk pittig en je pony springt hem super!
Ik en mijn zus waren het vosje met het bruine dekje, nummer 11 en 17. Als je daar nog foto's van hebt is dat helemaal super!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:27

Nummer 11 wel.. nummer 17 zal er om hangen... Ben op een gegeven moment weg gegaan om pony af te zadelen e.d.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:31

Ik heb de volgende nr: 8/10/11/14

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:46

Ik had van 17 gelukkig zelf foto's gemaakt:D Had de camera eerst in de auto liggen wegens de regen, maar op een geven moment werd het droog en dacht ik; laat ik mijn camera eens pakken:) Dus toen heb ik van mijn zus wel wat foto's gemaakt.

Als je een keer tijd hebt zou je dan de foto's van nr. 11 naar mijn inbox willen sturen?

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 22:01

uiteraard!
Geef je email adres maar even via pb door.

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 06:30

nee ze is zo cool in haar hoofd. dat het haar niet uit maakt. ze heeft er niks aan over gehouden. nou ja ze was helemaal op na de het pacours. leuk dat je foto's hebt gemaakt stal_fiore.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 09:31

gelukkig dat ze er niks aan over heeft gehouden, hindernis zes leek me best stevig. En tja, al die indrukken zijn ook zwaar voor een paard.

Doen jullie volgend jaar weer mee? Wij gaan hem iig weer in de planning zetten. Het is zo leuk!

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 11:16

ja we komen volgend jaar zeker weer. nee hindernis 6 was niet zo stevig. met de indoor vlogen er ook al planken van af. door dat er een paard tegen aan tikte. (niet die van mij toen)

asbadedas

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:12

Thanks voor de foto xCaitlin!! Er was volgens mij zaterdag nog een vrouw die foto's maakte van iedereen die uit de 'tunnel' kwam. Enig idee wie dat was? Zij heeft volgens mij ook best veel foto's van mij met losrijden gemaakt. Ben vergeten te vragen wie ze was :S

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 13:49

hindernis 6 kwam voor mij in ieder geval wel heel massief over! Gelukkig eigenlijk maar dat ie bij een te harde klap kapot gaat, liever dat dan dat paarden blijven hangen/ vastzitten.

En iemand enig idee wie er zondag naast de jury foto's maakte?

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 14:00

Volgens mij was dat stal_fiore.

Mar_jolijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-12 16:10

Wat een leuke verhalen! En wat waren wij als organisatie blij met jullie, stoere crossers, dat jullie ondanks het weer (bijna) allemaal gekomen zijn! Ik heb zelf niet veel van de cross meegekregen, ik rende van hot naar her. Maar hopelijk heeft iedereen iets positiefs uit de dag kunnen halen en zijn jullie trots op jullie paarden (en ruiters) dat ze het op een gladdere ondergrond met baggerweer ook kunnen!!

chrisiee021

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 16:13

de cross was erg leuk!!
ik was er ook met jelle en puck! waren erg mooien hindernissen!!

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:49

LuffB schreef:
hindernis 6 kwam voor mij in ieder geval wel heel massief over! Gelukkig eigenlijk maar dat ie bij een te harde klap kapot gaat, liever dat dan dat paarden blijven hangen/ vastzitten.

En iemand enig idee wie er zondag naast de jury foto's maakte?

Dat was ik :j (met mn oranje jas aan... herkenbaar...)

En een vriendin van me... maar die heeft alleen van een vriendinnetje van ons foto's gemaakt.

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 21:50

Mar_Nero schreef:
Wat een leuke verhalen! En wat waren wij als organisatie blij met jullie, stoere crossers, dat jullie ondanks het weer (bijna) allemaal gekomen zijn! Ik heb zelf niet veel van de cross meegekregen, ik rende van hot naar her. Maar hopelijk heeft iedereen iets positiefs uit de dag kunnen halen en zijn jullie trots op jullie paarden (en ruiters) dat ze het op een gladdere ondergrond met baggerweer ook kunnen!!

Ik ben nu toch wel heel erg benieuwd wie jij bent!
Heb meerdere meiden gezien van de organisatie... maar wie nou wie is...

Mirie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:01

Als iemand toevallig nog foto's heeft van nummer 2,5 of 6 (zondag groep 10uur) :)

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-12 22:09

Jammer dat wij tijdens jullie ronde aan het opzadelen waren, Mir.
Hoop met de Vlietland cross wel foto's van je te kunnen maken.

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 07:43

Zie leuke foto's voorbij komen! Heb helaas ook niet veel van de cross meegekregen, en alleen op zondag ochtend een aantal doorweekte deelnemers na het parcours lopen opgevangen in de tent :')
En zoals mar_nero zegt, heel stoer dat de meeste van jullie ondanks het weer allemaal gekomen zijn!

Rest van het weekend was ook super! Gelukkig was het zondagmiddag droog en kon alles doorgaan, de springdemo, dressuurdemo + kür op muziek, politiehonden en het touwtrekken waren allemaal ook erg geslaagd!

Bedankt voor de gezelligheid en de fijne sfeer, en volgend jaar gewoon weer, maar dan met een stralend zonnetje!

star_l0ver

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 08:24

het is me nu al een paar keer opgevallen dat het ene jaar heel warm is en het anderen jaar alleen maar regen is.

LuffB

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 09:36

De keren dat wij zijn geweest was dit de eerste keer met slecht weer op de dag zelf. Wel een keer dat het ook wat gladder was en we moesten opletten met korte bochten draaien, maar de dag zelf scheen meestal het zonnetje.

Hihi, ik zag wel een persoon staan stal_fiore, maar heb eigenlijk verder helemaal niet op gelet wie of wat:P Opperste concentratie vanaf het paard:P

Stal_Fiore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:13

Vorig jaar regende het ook best... parcours lopen toen ook in de regen gedaan.