Ik heb er ook maar 1 en je moet je voorstellen dat ik alles op 16m2 gepropt heb, dus vraag me vooral af hoe ik alles uit elkaar gaan krijgen. We hebben een piepklein huisje dus dingen op de gang zetten, etc is ook geen optie
Eerste slachtoffer is ook al gevallen, Wolles sprong net naar beneden van de muur
Laatst bijgewerkt door viefdepief op 25-04-12 15:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Wel jammer dat ze met weinig ruggebruik springt. Verder leuke foto.
caro29
Geplaatst: 25-04-12 16:15
Pfff had iedereen vrij vandaag? Kletsers
@ TG wat balen dat Vos nog zo bang is. Als het hun niet lukt dan lukt het niemand. Helaas snappen die dieren niet dat het voor hun eigen bestwil is. Die Jumping tour klinkt interessant. @ Mootje respect dat je alles laat waxen. Ik vind het harsen van mijn wenkbrauwen al hel.. @ Sannn leuk dat je misschien ook naar Badminton gaat. Gewoon doen Hoorde van Sarah dat er alleen nog kaarten aan de gate zijn. Ik ga zaterdags naar Bristol en zondags naar de cross en maandags weer terug. Ik kan niet wachten!!Ga je dan met die bus van Jan van Beek? @ Lau hopelijk valt het mee en anders wat een ongelofelijke beroerde timing. Bij mij hoeft er bij gewone tandartscontrole geen verdoving maar zodra zij een instrument pakt wat geluid maakt kan zij de spuit pakken @ Mootje en waarschijnlijk gaat schimmel een bezoekje brengen aan Rieks volgende week. Sprak hem zaterdag nog in WB. @ Kris balen dat je pas vrijdag terecht kan.
Ik zou stenen geleverd krijgen vandaag uit Geesteren en hij zou 1,5 uur van te voren bellen. Helaas nog niks gehoord. Maar even bellen want moet het echt voor zaterdag hebben..
@ Bvw ik had het idd niet door dat je op Wiso zat. dacht dat je alleen op zondag startte dus ook niet echt op gelet. @ Noor hier is het nog droog.
Net de stenenman gebeld. Volgens hem had ik gezegd leveren vanaf woensdag en voor zaterdag. Dat klopt maar gisteren zei hij toch echt duidelijk dat hij vandaag kwam. Wordt nu morgen rond de middag. Ook zo'n lekker vaag begrip..maar ze komen.
bianca1980
Geplaatst: 25-04-12 17:27
Jeetje Lau wat vervelend.....ik had donderdag niet het idee dat er iets zou spelen tussen jullie ?? Ik hoop dat het meevalt, de timing is nu wel heel slecht voor jou.
Watapatja
Geplaatst: 25-04-12 17:30
Ik zit een halfuur op mijn overstap te wachten, dus lekker tijd om bij te lezen
Lau: sterkte! Kriss: succes bij de TA Mirthe: jij hbt idd een abbo voor de dokter :p Vief: waaauw mooi jasje! Helaas niet mijn maat :p als je een jasje hebt voor iemand met brede schouders en lange armen dan houd ik me aanbevolen in W'bork reed ik volgensmij tegelijk in voor de cross?
Voor de rest weet ik het zo niet meer uit mijn hoofd... vandaag weer stage gehad,ben kapot... pff nu ff chill op bed liggen, dan eten en wantie trainen en daarna vroeg op bed van
Laatst bijgewerkt door Watapatja op 25-04-12 17:40, in het totaal 1 keer bewerkt
oh oke dan startte jij na het meisje die ik hielp. Die van jou is best een heethoofd of niet
Watapatja
Geplaatst: 25-04-12 17:47
caro29 schreef:
oh oke dan startte jij na het meisje die ik hielp. Die van jou is best een heethoofd of niet
Oooh jij was bij dat meisje met stoere vos gelderse x arabier of andersom toch ? Stoer beest! Haha valt over het algemeen wel mee,maar hij was idd erg brutaal met inspringen, of bedoel je dat niet ?