Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Roxxiejj schreef:![]()

Roxxiejj schreef:Ik ga ook op zoek naar een camera

Finlandia schreef:en dan horen we op de rechte stukken: "aaaan de kaaaaant", tenminste dat is wat ik hoorde na de hindernis van bovenstaande foto
@Danique1990, Ik was er zaterdag maar geen foto gemaakt van 43
@E, ook van nr 11 geen foto (was veuls te vroeg). Zaterdag fotos: http://henry.vanarem.nl/markelo-2012.html
@anouk, net als E geen foto.
Finlandia schreef:Roxxiejj schreef:![]()
FotoRoxxiejj schreef:Ik ga ook op zoek naar een camera
en dan horen we op de rechte stukken: "aaaan de kaaaaant", tenminste dat is wat ik hoorde na de hindernis van bovenstaande foto![]()
lotte en anouk kunnen dat wel beamen. Mijn moeder heeft van Neede van vorig jaar filmpje wat menig toeschouwer niet meer vergeet
ik heb nu wel meer mijn mond gehouden, al denk jij nu vast van jij??? Neeeuuuhhh

ik spring trouwens na beter bekijken wel heel ver naar links, ik was vast heuulll erg bang dat ie er rechts langs zou gaan
Ik roep ook altijd 'pas op' of iets dergelijks, het komt echt zo vaak voor dat mensen het fluitje niet horen of denken 'waarom fluiten ze hier nou?'
???

Beter te vroeg schreeuwen dan te laat
Laurahh schreef:Oh er is nog bij de finish bijna een ongeluk gebeurd![]()
Ik stond te fotograferen daar, en er komt een jongen de bocht om richting hindernis 20 (of 14 voor de B), stond er net in die bocht een wagentje van de organisatie. Die stond te beppen met de juryhindernis. Dus die jongen en paard knallen bijna tegen het wagentje, hebben vervolgens een weigering op de hindernis en tijdsoverschrijding. Die jongen was zachtjes gezegd, woest![]()
Dus wat dat betreft kun je beter teveel schreeuwen dan te weinig!
) Maar ik bedank daarna ook als ik langs rij. En ik moet bekennen dat ik wel vaker een obstakel/mede ruiter tegen kom. In Gorssel stond een keer een paard in het M vast op een op/af sprong. Dus toen riep ik dat ik er wel rechts langs ging(paste precies) en heb haar toen direct eraf geholpen en gelukkig ging mijn paardje rustig verder. En de hindernis jury was erg blij want die wist niet wat die hier mee aan moesten, nu was het probleem opgelost
). Had dus 4 punten meer moeten hebben en maakt dus net het verschil tussen wel of geen winstpunten