ik doe ook weer mee, al hoewel, eerste x westerbork voor mij
met Bente in de B paarden
kristianneb
Geplaatst: 14-04-12 15:11
Vandaag even rondje gelopen hindernissen zien er leuk uit, en ook niet al te moeilijk (B paarden) alleen hindernis 1 snap ik dan echt niet.... die is zo breed dat mijn moeder er van overtuigd was dat het een opsprong was Maar lijkt me daar wel weer net iets te smal voor (M paarden zou misschien wel net kunnen ), maar wel vreemde eerste hindenis als daar ook de B-pony's overheen moeten. Maargoed de cross is pas volgende week dus misschien wordt er nog wel het een en ander verandert
Verder nog een paar hele leuke hindernissen gezien voor de L en M
Albaton
Geplaatst: 14-04-12 15:25
Ik kom foto's maken op zaterdag van de cross. Heb al een paar leuke hindernissen gezien op de website van SGW Westerbork, en misschien loop ik van te voren nog wel een rondje om de crossroute "live" te bekijken, het is tenslotte mooi dichtbij want ik woon in Hooghalen. Heel veel succes allemaal volgend weekeind!
Helaas waren er maar 14 ipv 20 (het minimum) mensen die op zondag wilden starten. Dus geen extra rubriek... Sta nog 5e op de wachtlijst, dus vrees dat het geen WB gaat worden voor mij
kristianneb
Geplaatst: 14-04-12 16:40
Ahh jammer ja. Maar opzich denk ik dat je toch nog wel kans maakt hoor als je als 5de op de wachtlijst staat gewoon vrijdag avond/ zaterdag ochtend nog even bellen (want als ik mij nog af zo melden, zou ik me ook pas op vrijdag afmelden denk ik)
@ Vief je heb kans dat er nog een paar overstappen naar het L na dit weekend of zoals hier boven wordt gezegd vrijdag even bellen
AntheaV
Geplaatst: 14-04-12 19:14
Jammer Vief, maar ik denk ook dat je nog wel een redelijke kans hebt hoor. Maar wel vervelend dat je in die onzekerheid blijft
birte
Geplaatst: 14-04-12 19:29
gewoon aangeven dat ze je op het allerlaatste moment nog voor mogen bellen, hebben wij vorig jaar in heino meegemaakt, om 9 uur´s avond werd er nog gebeld of mijn broertje de volgende morgen wilde starten, ja dus
@Vief: ik heb misschien wel een uitvaller gezien vandaag. Die staat wel op de startlijst, maar het zou heel verstandig zijn als deze persoon niet aan de start verschijnt . Dat is bij de persoon zelf ook wel bekend, maar gevoel en verstand spreekt elkaar nog wel eens tegen . Maar voglens mij heb je best nog kans om geplaatst te worden hoor!!
AntheaV
Geplaatst: 15-04-12 15:16
Ik hoop dat ik niet hoef af te melden, maar mocht ik dat wel doen dan zal ik wel zeggen dat jij op mijn plek moet Vief Draakje heeft een klein beetje dik been en liep in draf niet helemaal lekker. Baal er echt verschrikkelijk van. Hoop echt dat het snel weer over is, maar wil ook geen risico lopen.
Zou wel heel erg balen zijn als je moet afmelden Anthea!
Ik denk dat ik zaterdag even kom kijken en foto's maken. Zondag moet ik zelf starten in Norg, Catweazle is helaas nog niet crossproof.
viefdepief
Geplaatst: 15-04-12 20:05
Nou ik zou dus echt niet blij worden als ik zou kunnen starten als jij je zou moeten afmelden hoor Anthea.. Hoop maar met jullie mee dat het zo positief uitpakt allemaal. Spannend!
Leuk Hilde! Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met hem cross-proof maken he Kan ie al wel een sprongetje maken ?
Ik duim mee voor alle mensen die op de wachtlijst staan en Anthea dat ze gewoon kunnen starten!
Zelf ben ik vorige week behoorlijk verkouden geweest, het wordt al wat beter gelukkig maar nog niet 100% fit. Mijn eigen conditie probeer ik nu wel weer op te bouwen door elke dag 2 keer touwtje te springen en veel vitamientjes te eten. Paard is verder in prima conditie dus daar verwacht ik geen problemen mee. Maar als ik me nog niet fit genoeg voel, meld ik me ook af. Heb één keer een cross gereden terwijl ik verkouden was (Heino) en dat doe ik dus noooooit weer. Op het eind zat ik als een lappenpop op het paard en ging bijna over de kop bij een hindernis omdat ik 'm niet meer genoeg kon ondersteunen. Zulke taferelen wil ik niet nog eens