Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sanurie schreef:Ik ga rond 8.30 cross lopen zaterdag ochtend. Moet om 11.22 dressuur rijden. Dus 3 uur de tijd. Ongeveer 2 uur voor het lopen en dan half uurtje zadelen en ect. en half uurtje inrijden. Dus denk dat wel iets eerder dan 8.30 word, eerder 8.00

Is denk ik het makkelijkste

Sha_r0n schreef:SGW-lijst
Paard:
* Zadel
* Hoofdstel
* Martingaal
* Dekje (cross + dressuur)
* Uitstapdeken
* Kalkoenen (schroevendraaier, hoevenkrabber)
Bescherming:
* Cap + Capcover
* Zweep (dressuur + springen)
* Sporen
* Bodyprotector
* Rugnummerhouder
* Crossbeschermers
* Springschoenen
Voedsel:
* Emmer water
* Hooi
* Brood/lunch
* Drinken
Verzorging:
* Spons
* Zweetmes
* Borstels
Kleding:
* Rijbroek (dressuur + cross)
* T-shirt cross
* Plastron
* Rijjasje
Overig:
* Startpas
* Paspoort
Ben ik nog iets vergeten?
Sanurie: misschien dat ik za ochtend wel met jou kan meelopen

Never_Mind schreef:Leuk, toch weer een aantal nieuwe hindernissen als ik dat zo zie
Maar er staan idd ook 'nieuwe namen' tussen die ik niet op een van de fotos van vorig jaar kan 'plakken'... Was het maar vast vrijdag!!! Loetie84 schreef:Never_Mind schreef:Leuk, toch weer een aantal nieuwe hindernissen als ik dat zo zie
Ik heb de lijst van dit jaar en de foto's van vorig jaar even naast elkaar gelegd en er zijn ook best wel veel overeenkomsten hoor! Soms net even in een andere volgorde, maar ik meen veel hindernissen aan de hand van de omschrijving wel te herkennenMaar er staan idd ook 'nieuwe namen' tussen die ik niet op een van de fotos van vorig jaar kan 'plakken'... Was het maar vast vrijdag!!!