[SGW] Nieuwe lichting SGW of Life shirts en polo's

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ben je geïnteresseerd in het bestellen van kleding met SGW logo?

Ja, alleen donkerblauw en zwart met limegroen logo, net als de vorige keer
24 (23%)
Ja, maar ook graag in andere beschikbare kleuren.
42 (40%)
Ja, kleur maakt me niet uit
25 (24%)
Nee
13 (12%)

Totaal aantal stemmen: 104

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 16:40

Groot gelijk Bianca!

Mootje/Evony: Dat heb ik ook hoor :j
Vorige keer was er toch ook iemand die ging "selecteren" wie regelmatig post in het topic? Toen waren er volgens mij ook allemaal onbekenden die iets wilden bestellen

Evony

Re: Nieuwe lichting SGW of Life shirts en polo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 16:49

Kan dat nu niet weer gebeuren? Want anders wordt het "doel en idee" achter het shirt niet meer na geleefd zeg maar.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:10

AntheaV schreef:
Groot gelijk Bianca!

Mootje/Evony: Dat heb ik ook hoor :j
Vorige keer was er toch ook iemand die ging "selecteren" wie regelmatig post in het topic? Toen waren er volgens mij ook allemaal onbekenden die iets wilden bestellen

Ik had samen met MJ (denk dat het gros haar niet kent, maar ook een sgw bokker van het eerste uur) de schone taak om te "selecteren". Ik zou zeggen veel succes met de boze en smekende pb's :D Ik begin er niet meer aan

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:16

Evony schreef:
Ik twijfel nog even om te bestellen. Zie inhet bestel topic alweer mensen bestellen waarvan ik iets heb; wie zijn jullie :o
En dat was niet helemaal het idee er achter.

Heb even het lijstje nagekeken en alleen skippy en Anikavolder zie ik hier nooit posten.

Madelene, Nickeltje, Jitske,Ibonn, Heleen en Eventinggek waren hier al veel langer actief dan de meeste van jullie. Zij zijn toen het HK topic bij sgw een beetje op een hoi - doei topic uitliep overgestapt naar een nieuw HK topic waar de oudjes van het eerste uur nog min of meer actief zijn en die ook bij de eerste ronde shirt bestelling waren

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:20

Klopt Roos, maar dat zijn degenen die al werkelijk besteld hebben. In dit topic zijn er meer mensen die aangegeven hebben te willen bestellen, hebben dat alleen nog niet daadwerkelijk gedaan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:35

Evony had het over het besteltopic en daar zag ik voor mij 2 onbekende namen. vandaar dat ik even wat oud gediende vermelde, maar dat waren niet de onbekende personen ;)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 17:53

Ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds meer ga denken dat ik mij terug ga trekken. Vind het helemaal niet leuk zo.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:38

ik denk dat er net zoals bij het vorige bestelling er weer geselecteerd moet worden, om het doel van het shirt te waarborgen maar ook zeker om het leuk te houden voor de HK gangers (en overige die-hards, denk dat de meeste mensen het zelf ook wel weten of ze het wel of niet zijn).
Want die haken af terwijl het daarvoor bedoeld was. :n

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:45

Hmm... Ik heb vakantie en ben ondertussen toch al genoeg ruzie aan het maken :Y)
Wil best doorlopen wie er actief posten, even een lijstje maken. Dan post ik die hier, kunnen jullie er nog vergeten mensen aan toevoegen of weghalen..

Zou het namelijk echt jammer vinden als mensen zich hierdoor terug trekken. :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 18:47

Maar wat hanteer je dan als selectiecriteria? Wederom het "actief meeposten in het HK topic?"

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:07

Kan in elk geval beginnen met een lijst maken met mensen die inderdaad mee posten.
Daarnaast hebben we nog een aantal actieve sgw'ers die op het moment mee lezen (eef, rowo etc) En de meeste 'oude bekenden' hebben ondertussen al wat besteld.
En zo kan je met zijn allen toch de lijst compleet maken.
En als je dan met zijn allen mee denkt, vergeten we hopelijk ook niemand.

Heb er opzich zelf geen problemen mee wie er wat besteld en wie daarvan wel/niet mee post.
Vind het alleen wel zonde als er daardoor mensen afhaken.
Het idee om als groep iets te hebben is leuk, maar we doen dit wel openbaar.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:15

als ik even quote uit het oude topic hebben we miss een richtlijn, als andere het hier mee eens zijn?

Citaat:
Het T-shirt is alleen bedoelt voor SGW bokkers, zodat zij mekaar kunnen herkennen op Samengestelde Wedstrijden, of SGW-trainingen. Dit kunnen ruiters zijn maar ook hun grooms of vaste supporters. Voorwaarde is wel dat zij regelmatig en over een langere periode aanwezig zijn geweest op het SGW forum en zich verbonden voelen met de SGW-bokkers
In geval van twijfel beslist GvdT (evt. in samenwerking met de MissJumpy).

zo ging het toen.

We zouden iemand moeten hebben, indien overige mensen met dit plan instemmen :+, die beslist bij twijfel.

Ik zie dat jij aangegeven hebt Daniele om wel een lijst te willen maken, maar je lijkt mij als we het op de oude manier doen niet helemaal geschikt hiervoor omdat jij nog relatief ''kort'' in het topic zit waardoor jij nog minder idee hebt bij de wat oudere, nu wat minder aanwezige, garde dan iemand anders.

Want nu haken juist de mensen af voor wie het bedoeld is en dat lijkt me niet de bedoeling.

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:39

gr_roos schreef:
Evony schreef:
Ik twijfel nog even om te bestellen. Zie inhet bestel topic alweer mensen bestellen waarvan ik iets heb; wie zijn jullie :o
En dat was niet helemaal het idee er achter.

Heb even het lijstje nagekeken en alleen skippy en Anikavolder zie ik hier nooit posten.

Madelene, Nickeltje, Jitske,Ibonn, Heleen en Eventinggek waren hier al veel langer actief dan de meeste van jullie. Zij zijn toen het HK topic bij sgw een beetje op een hoi - doei topic uitliep overgestapt naar een nieuw HK topic waar de oudjes van het eerste uur nog min of meer actief zijn en die ook bij de eerste ronde shirt bestelling waren

Annikavolder weet ik wel wie het is en crosst ook wel, maar is volgens mij alleen actief in het forum op het op dat moment geldende SGW voorbesprekingstopic en niet in andere sgw topics. Ik heb haar nl wel een keer gezien op cross, maar vind haar niet erg betrokken bij de echte kern.
Skippy zegt mij helemaal niks.

Als criteria idd zoals het de vorige keer ook was en ook de echt vaste Grooms.. ;) ik denk dat wel al gauw weten wie tot de vaste groep behoort. Dit zijn ook vooral mensen die betrokken zijn of willen zijn bij meetings (culinaire uitjes) en met elkaar afspreken op wedstrijden zoals vorig jaar met NK barchem toch ??of was het nou Bathmen (die haal ik ook altijd door elkaar.. :o ) toen zijn er ook een grote groep mensen wezen eten met zijn allen.

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 19:41

Even korte reactie alvast, het zijn nogal wat pagina's erbij. Die slazenger polo's vallen juist heel normaal en redelijk lang. Ik heb een enorme reet/heuppartij en de polo's zitten echt prima, ik heb volgens mij ook zelfs een L en die pas ik ook, terwijl ik altijd een XL heb. En ik ben toch echt geen klein grietje (wel met peerfiguur, dat scheelt misschien weer iets), dus qua maatvoering moet je gewoon je normale maat aanhouden :j.

*gaat nu bijlezen*

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:44

Barchem. ;)

Ik vindt het opzich wel een goed idee, alleen het lijkt zo wel echt een "elite" groepje te worden. Aan de ene kant is dat juist leuk omdat de "harde kern" elkaar vaak al kent. Aan de andere kant vindt ik het een beetje raar dat er zo geselecteerd wordt, waar het uiteindelijk om gaat is of degene crosst en op bokt zit. Niet iedereen heeft tijd om mee te kletsen in een HK topic. Snappen jullie wat ik bedoel?

Vindt het goed dat niet jan en alleman moet kunnen bestellen. Maar waar trek je de lijn....

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:46

Daar heb je gelijk in margriet.

Ik heb bijvoorbeeld ook wel namen in mijn hoofd die niet in het HK zitten maar die ik er toch bij vind horen door dat ze gewoon heel actief zijn in de wedstrijdtopics en op de wedstrijden en ze daar ook contact hebben met bokkers.

_Jitske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:47

Hypo, wil je nog even laten weten als je de proefexemplaren hebt ontvangen? Ben namelijk wel erg benieuwd hoe de softshells vallen qua maat. Twijfel tussen L en XL..

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:49

Margriet @ mee eens, maaaaar......er zit ook een reactie van iemand tussen die "het wel een leuk shirt" vond en daarom wilde bestellen dat is niet helemaal de bedoeling. We hebben altijd meer en minder posters in het HK topic dat maakt ook niet uit, maar ook diegene die minder posten zijn wel betrokken bij de grotere groep, als elite groep zie ik het niet, want mensen die nog wat korter bij het HK topic zitten, maar ook actief nu deelnemen aan crossen en zoch graag bij de groep willen voegen die mogen dat shirt ook bestellen.

Ik vind het shirt juist leuk om ook diegene die ik minder vaak zie bij trainingen of dergelijke ook te herkennen. Met name tijdens prijs uitreiking of in de eettent wanneer iedereen in zijn burger is dan herken je mensen toch niet altijd even goed.

In WB werd ik gedag gezegd door een oudere man en toen moest ik ook even snel schakelen ...ooh ja..bij wie hoort hij ook alweer en dat bleek Evony haar vader... :D maar dat wist ik met een paar minuten ook wel weer.....maar toen ik hem alleen zag moest ik ook even denken.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:52

jij noemt mijn vader toch niet oud en bianca? Hij is in de BLOEI van zijn leven :D

Haha, maar voor dat soort dingen is het juist handig, al moet ik jullie teleurstellen, mijn vader wil er geen. Dus daarbij moeten jullie gewoon even de hersens laten kraken!

hyppolyte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 20:01

Het is inderdaad niet de bedoeling om iedereen maar te laten bestellen zonder een background-check. Ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat het dus weer om de posters in het sgw topic en bejaarden HK zou gaan. Er zijn natuurlijk enorm veel crossers die waarschijnlijk ook wel op bokt zitten, maar het gaat toch juist om het kunnen herkennen van elkaar op een wedstrijd. Het is toch wel een selectief groepje. Nu ken ik de meeste van de oude garde wel uit mijn hoofd, maar van de nieuwe lichting ken ik lang niet iedereen :n.

Ik heb trouwens nog de gegevens van de vorige bestelling, voor het geval je niet meer weet wat je besteld hebt tig jaar geleden.

ruitenboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:04

Nou bianca, hartelijk dank
ik ben evony d'er vader
als ik me goed herinner heb je bij ons nog aan de ontbijt tafel gezeten op een zondag ochtend
ik mag dan wel oud zijn, maar nog niet helemaal dement :D

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:05

Als niet besteller en dus beetje buitenstaander zou ik iig anikavolder en Skippy van de lijst halen. De rest post in de HK of fantiek in voorbesprekingstopics. Hoewel ik beli al een tijdje niet heb zien reageren. Mireille post veel in voor en na besprekingstopics en is geïnteresseerd in andere resultaten. Er zijn er die ook posten in de nabesprekingstopics, maar die vertellen alleen hun eigen verhaal en reageren verder nergens op. Gooit weer een knuppel in het hoenderhok :P

Zo bianca, jij hebt vrienden gemaakt en een heel dik kruis achter je naam staan :D :D

ruitenboer

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:18

Valt wel mee hoor bianca
als vader van een volwassen dochter, ben ik zo langzamerhand wel wat gewend
en als meelezer op dit sgw forum weet ik hoe goed jullie alles diep in je hart bedoelen
:D :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:22

hahahaha ik moet even heel hard lachen on Evony der vader :D

Ik wil best de taak van bitch op mij nemen en selecteren met iemand van de oude garde.
Zo heb je ''oud'' en ''nieuw'' samen en weten we iig heel goed wie wel en wie niet.

Als er geselecteerd gaat worden vind ik het idee een stuk leuker :)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 20:23

Zullen wij het dan samen doen Marijke?