Mootje/Evony: Dat heb ik ook hoor

Vorige keer was er toch ook iemand die ging "selecteren" wie regelmatig post in het topic? Toen waren er volgens mij ook allemaal onbekenden die iets wilden bestellen
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AntheaV schreef:Groot gelijk Bianca!
Mootje/Evony: Dat heb ik ook hoor
Vorige keer was er toch ook iemand die ging "selecteren" wie regelmatig post in het topic? Toen waren er volgens mij ook allemaal onbekenden die iets wilden bestellen
Evony schreef:Ik twijfel nog even om te bestellen. Zie inhet bestel topic alweer mensen bestellen waarvan ik iets heb; wie zijn jullie![]()
En dat was niet helemaal het idee er achter.
Citaat:Het T-shirt is alleen bedoelt voor SGW bokkers, zodat zij mekaar kunnen herkennen op Samengestelde Wedstrijden, of SGW-trainingen. Dit kunnen ruiters zijn maar ook hun grooms of vaste supporters. Voorwaarde is wel dat zij regelmatig en over een langere periode aanwezig zijn geweest op het SGW forum en zich verbonden voelen met de SGW-bokkers
In geval van twijfel beslist GvdT (evt. in samenwerking met de MissJumpy).
gr_roos schreef:Evony schreef:Ik twijfel nog even om te bestellen. Zie inhet bestel topic alweer mensen bestellen waarvan ik iets heb; wie zijn jullie![]()
En dat was niet helemaal het idee er achter.
Heb even het lijstje nagekeken en alleen skippy en Anikavolder zie ik hier nooit posten.
Madelene, Nickeltje, Jitske,Ibonn, Heleen en Eventinggek waren hier al veel langer actief dan de meeste van jullie. Zij zijn toen het HK topic bij sgw een beetje op een hoi - doei topic uitliep overgestapt naar een nieuw HK topic waar de oudjes van het eerste uur nog min of meer actief zijn en die ook bij de eerste ronde shirt bestelling waren