[SGW] SGW Alphen-Chaam

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

bianca1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 00:32

Danique1990 schreef:
Ik heb dat mailtje over dat ' binnen 5 dagen betalen' nooit gehad!?!?

Dat stond volgens mij wel in de voorwaarden bij inschrijven... ;) daar kreeg je geen mailtje over.

SplashIsLief

Re: SGW Alphen-Chaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 07:34

Opeens ben ik heel blij dat ik meteen betaald heb. Lijkt me echt heel poedersuiker als je er nu achter komt dat je niet mag starten :(:)

Marjan1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:00

Ik sta op de startlijst en heb hele fijne tijden.
12:00u dressuur, hoef ik tenminste niet midden in de nacht te vertrekken.

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:04

Ik ben ook blij met mijn tijden, kan lekker op het gemakje doen!!

Nu nog hopen op mooi weer!

Sussie85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:20

Ik heb een mailtje gehad van het secretariaat dat ze mijn vader over het hoofd hebben gezien. Dus wordt opgelost!

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 08:23

bianca1980 schreef:
Danique1990 schreef:
Ik heb dat mailtje over dat ' binnen 5 dagen betalen' nooit gehad!?!?

Dat stond volgens mij wel in de voorwaarden bij inschrijven... ;) daar kreeg je geen mailtje over.

Jeetje zeg.... Ik voel me nu echt dom! }:0 maar sinds wanneer is dat? Werken er hier nog meer wedstrijden met dit systeem?

christel82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-12 09:15

Dit is sinds dat we niet meer met startcoupons werken. Het is inderdaad nieuw, maar staat wel op het vraagprogramma. Vanuit het secretariaat doen wij onze uiterste best om zoveel mogelijk mensen te plaatsen.

xSiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:10

Ik wist wel dat je binnen 5 dagen moest betalen, maar ik heb nergens zien staan dat de inschrijving op volgorde van betaling was. Ik dacht dat dat wel gewoon op volgorde van inschrijving was, maar dat je aanmelding pas telde als je binnen 5 dagen het startgeld had overgemaakt.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:18

zo stond het er ook volgens mij. Ik vraag me overigens af hoe dat werkt voor de combinaties uit Brabant, aangezien het een regiokampioenschap is en de Brabantse combinaties dan voorrang hebben bij de inschrijving.

(Sussie, heb inmiddels gevonden waar dat staat, in het kampioenschapsreglement Eventing 2012)

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:22

baalbaalbaal! Ik was dus die dagen weg voor een trainingstage, dus ik heb direct betaald toen ik weer thuis was. Nu val ik dus buiten de boot, wat ik echt voor 100% niet had verwacht, omdat ik wel mijn inschrijving op 1 januari verstuurd had. Dit vergeet ik in ieder geval niet meer!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:32

wel erg jammer dat er dit jaar helemaal geen deelnemers- en wachtlijst is geplaatst, dan was het iig niet zo'n onaangename verrassing geweest.

Christel, maar het maakt toch niet uit of je met coupon of formulier inschrijft? Dat staat IMO los van de betaling.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:40

En niet elke wedstrijd werkt zo. Maarsbergen en Etten Leur werken anders en daar staat inderdaad al gewoon een startlijst/ wachtlijst online. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:42

Zephyr schreef:
En niet elke wedstrijd werkt zo. Maarsbergen en Etten Leur werken anders en daar staat inderdaad al gewoon een startlijst/ wachtlijst online. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Ik zie wel een wachtlijst voor EL, maar geen startlijst. Dan is het ook maar afwachten of je mail goed is aangekomen?

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:43

xSiep schreef:
Ik wist wel dat je binnen 5 dagen moest betalen, maar ik heb nergens zien staan dat de inschrijving op volgorde van betaling was. Ik dacht dat dat wel gewoon op volgorde van inschrijving was, maar dat je aanmelding pas telde als je binnen 5 dagen het startgeld had overgemaakt.

Ik dacht precies hetzelfde, een snelle inschrijving en betaling binnen 5 dagen leek mij ook meer dan voldoende. Anders hadden ze misschien beter kunnen vermelden dat de inschrijving op volgorde van betaling ging en die 'binnen 5 dagen' achterwege laten.

Zephyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:45

esterb schreef:
Zephyr schreef:

Ik zie wel een wachtlijst voor EL, maar geen startlijst. Dan is het ook maar afwachten of je mail goed is aangekomen?

Das waar, maar je kan om bevestiging vragen, weet niet of ze die sturen...het systeem komt me in ieder geval vertrouwder over dan dit gedoe.

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 10:48

Ontzettend zuur voor diegene die er niet op staan. Ik hoop dat vele nog geplaats kunnen worden. Wat een domper als je dacht er bij te zitten.

Maar wel even: Ik ga er van uit dat de dames van het secretariaat hun uiterste best doen. Voor zover ik weet is het voor hen ook het eerste jaar. Dames: Succes

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 11:36

Ik denk wel dat ze de inschrijvingen op tijd hebben geplaatst maar zodra je betaling niet binnen 5dgn er was ga je gewoon op de wachtlijst.
les voor volgende keer kijk goed in het vraagprogramma of er betaald moet worden met het opgeven of op de wedstrijddag zelf

dit stond ook in het vraagprogramma en heb dus zelf ook midden in de nacht betaald. Voor 2 paarden maar helaas al wel het B paard moeten afmelden :S had zo graag gereden.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:31

nee, echt op volgorde van betaling

christel82 schreef:
Hallo allemaal.

Wij hebben alle ringen erop staan. De B paarden staan op volgorde van inschrijven met betaling. Indien er vragen zijn stuur aub een mail zodat wij het kunnen bekijken.
We hebben veel aanmeldingen voor de Bpaarden en er is een flinke wachlijst. Wij laten
maximaal 60 paarden starten om nog genoeg ruimte voor de ponys over te laten.
Hartelijk dank voor t vermelden van de mail die iedereen heeft ontvangen. Het betreft idd
de melding dat de inschrijving is ontvangen en dus nog niet over een plaatsing op de startlijst. Houd de lijst goed in de gaten. Na dit weekend zullen wij alle afmeldingen gaan verwerken en waar mogelijk de plekken opvullen.

Mvg Christel
namens secretariaat SGW Alphen-Chaam

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 12:37

Heeft iemand voor mij misschien een linkje naar de starttijden? Ik kan ze zelf niet vinden :\

Knollboll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:24

Lielle schreef:
zo stond het er ook volgens mij. Ik vraag me overigens af hoe dat werkt voor de combinaties uit Brabant, aangezien het een regiokampioenschap is en de Brabantse combinaties dan voorrang hebben bij de inschrijving.

(Sussie, heb inmiddels gevonden waar dat staat, in het kampioenschapsreglement Eventing 2012)

Ik rijd bij Brabant, maar ik sta gewoon ergens halverwege op de wachtlijst.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 13:32

Kampioenschapsreglement eventing 2012 schreef:
3. Regiokampioenschappen zijn opengesteld voor ruiters buiten de regio. Combinaties binnen de regio krijgen voorrang op combinaties van buiten de regio. Die voorrang geldt tot en met de sluitingsdatum van de wedstrijd.

wsl is het secretariaat zich hier niet van bewust.

Knollboll

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:12

Lielle schreef:
Kampioenschapsreglement eventing 2012 schreef:
3. Regiokampioenschappen zijn opengesteld voor ruiters buiten de regio. Combinaties binnen de regio krijgen voorrang op combinaties van buiten de regio. Die voorrang geldt tot en met de sluitingsdatum van de wedstrijd.

wsl is het secretariaat zich hier niet van bewust.

Zou je misschien de link hiervan willen sturen? Ik krijg het namelijk niet gevonden...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:14

pol013

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:22

Dan zou het met +/-60? startplaatsen in de B nog moeilijker worden om deel te nemen aan Chaam voor ruiters die buiten Brabant wonen.

Ik kan ook maar heel weinig info vinden over kampioenschappen. Alleen dat Etten-Leur en Chaam selectie wedstrijden zijn.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-12 14:52

Dat is de consequentie van die keuze, die de regio maakt.