Danique1990 schreef:Ik heb dat mailtje over dat ' binnen 5 dagen betalen' nooit gehad!?!?
Dat stond volgens mij wel in de voorwaarden bij inschrijven...
daar kreeg je geen mailtje over. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
bianca1980 schreef:Danique1990 schreef:Ik heb dat mailtje over dat ' binnen 5 dagen betalen' nooit gehad!?!?
Dat stond volgens mij wel in de voorwaarden bij inschrijven...daar kreeg je geen mailtje over.
maar sinds wanneer is dat? Werken er hier nog meer wedstrijden met dit systeem? Zephyr schreef:En niet elke wedstrijd werkt zo. Maarsbergen en Etten Leur werken anders en daar staat inderdaad al gewoon een startlijst/ wachtlijst online. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
xSiep schreef:Ik wist wel dat je binnen 5 dagen moest betalen, maar ik heb nergens zien staan dat de inschrijving op volgorde van betaling was. Ik dacht dat dat wel gewoon op volgorde van inschrijving was, maar dat je aanmelding pas telde als je binnen 5 dagen het startgeld had overgemaakt.
esterb schreef:Zephyr schreef:En niet elke wedstrijd werkt zo. Maarsbergen en Etten Leur werken anders en daar staat inderdaad al gewoon een startlijst/ wachtlijst online. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik zie wel een wachtlijst voor EL, maar geen startlijst. Dan is het ook maar afwachten of je mail goed is aangekomen?
christel82 schreef:Hallo allemaal.
Wij hebben alle ringen erop staan. De B paarden staan op volgorde van inschrijven met betaling. Indien er vragen zijn stuur aub een mail zodat wij het kunnen bekijken.
We hebben veel aanmeldingen voor de Bpaarden en er is een flinke wachlijst. Wij laten
maximaal 60 paarden starten om nog genoeg ruimte voor de ponys over te laten.
Hartelijk dank voor t vermelden van de mail die iedereen heeft ontvangen. Het betreft idd
de melding dat de inschrijving is ontvangen en dus nog niet over een plaatsing op de startlijst. Houd de lijst goed in de gaten. Na dit weekend zullen wij alle afmeldingen gaan verwerken en waar mogelijk de plekken opvullen.
Mvg Christel
namens secretariaat SGW Alphen-Chaam
Lielle schreef:zo stond het er ook volgens mij. Ik vraag me overigens af hoe dat werkt voor de combinaties uit Brabant, aangezien het een regiokampioenschap is en de Brabantse combinaties dan voorrang hebben bij de inschrijving.
(Sussie, heb inmiddels gevonden waar dat staat, in het kampioenschapsreglement Eventing 2012)
Kampioenschapsreglement eventing 2012 schreef:3. Regiokampioenschappen zijn opengesteld voor ruiters buiten de regio. Combinaties binnen de regio krijgen voorrang op combinaties van buiten de regio. Die voorrang geldt tot en met de sluitingsdatum van de wedstrijd.
Lielle schreef:Kampioenschapsreglement eventing 2012 schreef:3. Regiokampioenschappen zijn opengesteld voor ruiters buiten de regio. Combinaties binnen de regio krijgen voorrang op combinaties van buiten de regio. Die voorrang geldt tot en met de sluitingsdatum van de wedstrijd.
wsl is het secretariaat zich hier niet van bewust.