Het is een ander verhaal als ze jolig zijn maar echt staken doen ze niet zomaar.Marloes, ik ben ook erg benieuwd! Ik heb snel last bovenin mijn rug en schouders en dat komt ook uit mijn (rij)houding. Daarnaast ben ik hypermobiel in mijn rug waardoor stabiliseren heel belangrijk is. Maandag maar eens bellen om een afspraak te maken! Enne... Gefeliciteerd he

Dus toch maar iets meer gas en dat ging beter, al kwam hij nog wel terug op de sprong om daarna een dot gas te geven. In de 90 kreeg hij meer een vloeiend ritme en sprong erg fijn. Kon hem na de sprong weer fijn rond rijden, waar ik erg blij mee was. 1 balk en 1 stop, puur omdat ik dan toch weer teveel wil regelen. Maar al met al erg tevreden, veel geleerd en krijg steeds een beter gevoel in de parcoursen. (niet emer dat effect van op hoop van zegen
) 
Water gaat eraf voor de vorst, dus nog een 2e wasbeurt zit er gewoon echt niet in en mijn paard kennende doet ze er alles aan om te verbergen dat ik vandaag zo hard aan het boenen geweest ben