Jammer dat je er morgen niet bij kunt zijn!
Ik ben erg benieuwd naar de rest van de hindernissen hihi!
T kan zijn dat wij wat eerder gaan,dat we er rond 11en zijn, of gewoon rond uur of 1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik reed gisteren al een paal omver op onze eigen parkeerplaats die er normaal nooit staat maar om te voorkomen dat iedereen daar nu parkeert van buitenaf wel....
Ik zag hem dus niet want ik ging vol automatisch de bocht om, kijkend naar de cross en toen boem....
ach ja, gelukkig kan de auto wat hebben...

Toen ook een paar hoge varianten gesprongen met m'n C-tje! Lijntje weer terug 't veld op vond ze niet zo leuk, maar uiteindelijk toch gesprongen. Ging niet top dus, maar zeker een goede oefening en wat een leuke cross ook
Leuke hindernissen! Al waren de picknickbanken me wat te hoog voor m'n kleine pony

! Eerst durfde die van mij niet van de rest weg. Dus toen toch maar samen met mijn zus de cross gereden, wilde hem eigenlijk graag alleen rijden aangezien we binnenkort ook officieel gaan crossen, maargoed dat zat er vandaag even niet in
. Wel een aantal stops gehad op verschillende hindernissen, dus ook een tweede rondje gestart, wat al stukken beter ging
! We vielen allebei wel goed op met onze felle crostenues

Oefening is nog nodig, maar dat vinden we geen probleem.

) toen begon ik en bij de 2e hindernis pleurde ik er weer af xD geen pijn gedaan! 
alleen een ieeets te vroege afzet