[SGW] Oefencross Baarle-Nassau. Update: nieuwe datum: 31 mrt

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MarChak

Re: Oefencross Baarle-Nassau. Update: nieuwe datum: 31 mrt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:44

Maakt toch niet uit casperzazou? Het is maar een oefencross hoor, bij 'fout parcours' wordt je niet uitgesloten. Mis je een hindernis of heb je weigeringen dan kun je 'm gewoon weer opnieuw aanrijden, zolang je degenen die na jou starten maar niet in de weg loopt.
De tijd tussen springen en cross is echt te weinig om de hele cross nog een keer te lopen (bovendien, zo moeilijk is de route niet). Wij hebben hem vanmiddag gelopen, zo'n lastige route is het niet.

esterb

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-12 21:54

MarChak schreef:
Maakt toch niet uit casperzazou? Het is maar een oefencross hoor, bij 'fout parcours' wordt je niet uitgesloten. Mis je een hindernis of heb je weigeringen dan kun je 'm gewoon weer opnieuw aanrijden, zolang je degenen die na jou starten maar niet in de weg loopt.
De tijd tussen springen en cross is echt te weinig om de hele cross nog een keer te lopen (bovendien, zo moeilijk is de route niet). Wij hebben hem vanmiddag gelopen, zo'n lastige route is het niet.

Hoe lang heb je er op gelopen? Dan weet ik hoe veel vroeger ik moet komen.

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 06:24

Capserzazoe kheb gister de cross gelopen, is toch wel een goed kwartier-20min lopen.
Ik start om kwart voor 11 springen, dus rond kwart over 10/half 11 losrijden, kan je als je tijd hebt even mn pony bewonderen :=

Wel even hoi zeggen he, anders weet k echtniet wie je bent :o

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 06:49

Veel plezier en succes vandaag!

Kady1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 13:38

Ik ben al weer terug thuis van de Cross, vond het dit jaar weer een erg mooi parcours.

Ik heb lekker gereden, springparcours ging niet geweldig, 1x weigeren en een paar van die rare afzetten.... maar mn knollie was ook super heet, niet te houden, hij had er echt zin in.
De cross ging heel goed, 3 weigeringen op gekleurde hindernissen (alles wat boomstamkleur heeft springt ie zo) waterbak was eng, sprong ie uit langs de zijkant, maar paar keer kunnen doen en toen ging het goed.

Weer super georganiseerd, ik hoop er volgend jaar weer bij te zijn.

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 14:51

Wij zijn nog onderweg naar huis, wij waren als een van de laatsten aan de beurt.
Ik heb heerlijk gereden :) , heb de hele cross de zwarte bordjes aangehouden en de moeilijkste hindernissen gereden, ging allemaal super makkelijk ook de Coffin die ik zelf altijd lastig vind.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:08

jammer. had me er enorm op verheugd maar had bijna niet meer gestart.
Casper was enorm druk (is ie normaal al maar nu was het ons eerste buiten parcour + wind) dus vond het wat link worden.. ben toen later gestart en ging opzich nog wel redelijk. tijdens de cross 4x flink stil gezet maar we leven nog.

pff dr viel ook zon jongentje half af en toen ging die pony ook nog onder een draad door :=

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 16:20

Dat jongetje had ik ook gezien ja, was wel even schrikken. Ik heb jou denk ik ook gezien Casperzazoe. Ik ben de mama van Caresje.
Tarik ging super over de 80 cm. en in galop door de waterbak na twee keer haperen :D
Nu weet ze helemaal zeker dat ze voor de eventing wil gaan. Ze heeft ook goede tips gekregen van onze zeer ervaren eventing stalgenoot, die haar hielp tijdens het parcours en de cross. Het was wel duidelijk dat Tarik een stuk meer opgewonden raakt van hindernissen dan van dressuurproeven ;)

Het was inderdaad super georganiseerd, dank voor de organisatie! Volgend jaar hopen we er ook weer bij te zijn!

Altos

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 17:00

Dat jochie heb ik ook gezien. Die bleef toch knap hangen!

Ik heb ook een heerlijk rondje kunnen rijden! Edith + fam. en de rest van de organisatie super bedankt!

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 17:08

tapir schreef:
Dat jongetje had ik ook gezien ja, was wel even schrikken. Ik heb jou denk ik ook gezien Casperzazoe. Ik ben de mama van Caresje.
Tarik ging super over de 80 cm. en in galop door de waterbak na twee keer haperen :D
Nu weet ze helemaal zeker dat ze voor de eventing wil gaan. Ze heeft ook goede tips gekregen van onze zeer ervaren eventing stalgenoot, die haar hielp tijdens het parcours en de cross. Het was wel duidelijk dat Tarik een stuk meer opgewonden raakt van hindernissen dan van dressuurproeven ;)

Het was inderdaad super georganiseerd, dank voor de organisatie! Volgend jaar hopen we er ook weer bij te zijn!

LIKE! :D
Kan niet wachten op de volgende oefen cross en al helemaal niet op het officieel! :)
(maar eerst die winstpunt in het springen)

Tiahastrona

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 18:00

Heb het jongetje met zijn pony ook gezien. RESPECT!!!

Heb super fijn gereden !!!(80). Heb alleen de boom op de hoge bult niet genomen. Vond ik net een beetje te voor de eerste keer.

Is er trouwens nog iemand die foto's heeft gemaakt? (Mijn ouders waren wel mee, maar heb niet echt goedde foto's.)

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 20:50

Zo!! Dat jongetje kwam idd 10 meter voor onze neus langs 'crossen', tenminste, z'n pony terwijl hij zich moedig vasthield om z'n nek, toen de pony onder de draad doorschoot, hing hij aan de zijkant, uiteindelijk viel het hoofdstel ook af maar bleef de pony gelukkig ook ineens stilstaan. Ik zie 'm nog opstaan en een beetje beduusd kijken. Gelukkig goed afgelopen!

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-12 22:07

Het jongetje met de pony, of beter gezegd de pony met het jongetje heb ik gemist, daarwas ik waarschijnlijk te laat voor, heb wel tijdens eht verkennen een amazone haar paard helpen vangen en haar weer erop geholpen, die reden weer verder alsof er niets gebeurd was :D !

Ik heb ook nog twee filmpjes, halverwege raakte mijn moeder me kwijt met de camera zover moest ze zoomen, dus de twee smalletjes helemaal achterop het veld en de 3 felgekleurde hindernissen schuin achter elkaar ontbreken, jammer want dat waren beide best pittige combinaties die heel fijn gingen.
Deel 1: [url]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=63Y9TbDZrEE
[/url]
Deel 2: http://www.youtube.com/watch?v=hCjhSeewUGI

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 10:19

Ik vind het wel heel jammer dat we de camera vergeten zijn.
Ik had graag het nog even terug gezien (vooral het springparcour).
maar helaas :n .

utleta

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:12

heey hoe hete die ruiterschop die daar stond met al die cross spullen?

mvmmlj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 14:37

the eventing shop

SuusBN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-12 20:20

MarChak schreef:
Zo!! Dat jongetje kwam idd 10 meter voor onze neus langs 'crossen', tenminste, z'n pony terwijl hij zich moedig vasthield om z'n nek, toen de pony onder de draad doorschoot, hing hij aan de zijkant, uiteindelijk viel het hoofdstel ook af maar bleef de pony gelukkig ook ineens stilstaan. Ik zie 'm nog opstaan en een beetje beduusd kijken. Gelukkig goed afgelopen!

de pony schoot er vandoor omdat zijn hoofdstel dus plotseling op de grond lag! Wat een stoer ventje ! Heb luid geaplaudisseerd!!! +:)+

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 20:25

hahah mn moeder zei ook; ik was bijna dood! liepen 2meter voor me langs (ze is bang van paarden.. xd) en dat jongetje kon onthoofd worden! jaa mam.

Brainfail

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-12 21:36

Hey CasperZazoe ik heb jou nog zien losrijden!
ik weet niet of je mij ook gezien had?
Ik zat op mijn haflo-arabiertje ik kreeg hulp van een vrouw met blond krulletjeshaar (Anouk van Gerven)
Ik weet niet of je mij ook gezien hebt?
Ik wouw wel even een babbeltje maken maar ik was te druk met enthousiaste Tarik :P .
Hoe ging het bij jou trouwens?

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 05:48

@ casperzazoe kben je gewoon weer misgelopen volgensmij :( Nog wel fijn gereden?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 13:26

ik ben een half uurtje geweest, heb wat bekenden zien rijden. Mooie cross!

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 17:45

haha ja jou heb ik ook gezien caressa ^^
nahh bij mij ging het niet zo super xd hij was té druk maarja gaan gewoon veel springen dan komt ht wel goed.

lovshyboy volgens mij heb ik jou wel even zien staan bij de trailers :')

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:36

hahaha kan best, heb dr hele tijd rondgestapt... bruin/groen dekje, en grijze zweetdeken met skulls hahaha

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:49

oe dan hou ik van jou zweetdeken :')
had je een fel groen halster? ^^

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-12 19:55

hahaha yes dat was ik! felgroen touwhalster, en zelf ook helemaal int groen :p