Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
NoaChanel schreef:Afsprongen vind ik veeeel lastiger dan opsprongen!
Liever een meter de lucht in dan een beetje naar beneden....
En die sprong in het water vond ik ook wel erg gaaf! Noa pakte het ook eigenlijk meteen super op.
Die van jou ook zo te zien.
heel onhandig.

ik weet nog niet of ik hem rij, ik heb helaas geen vervoer 
Daar heb ik de balans en handigheid nog niet echt voor. NoaChanel schreef:Ha Amber!!
Ik herkende jou idd ook op die bonte ja!
Wilde alleen niet tijdens mn les gezellig gaan staan beppen met je en daarna was jij in les dus het kwam gewoon ff niet uit helaas! Fjordy had je ook mee toch?? Met die geweldige manen kan ik hem wel herkennen haha!
Bedankt voor je compliment over Noa!!
Over 2 weken zijn we er weer hahaha!
Hoe gaat het met DJ en zijn training? Cindy is een vriendin van mij vandaar dat ik weet dat hij bij jou is hahaha.

xSaarSaar schreef:Weten jullie eigenlijk hoe het zit met de oefencross? Mag je starten wanneer je wilt of wordt er een startlijst gemaakt (en waar komt die dan te staan?)
) en was er een startlijst. Die stond ongeveer een week van te voren op hun site. xSaarSaar schreef:En als je geen rugnummerhouder hebt?

staat in het mailtje.
gelukkig maar! Marshmellow, ik neem wel mijn filmcamera mee, dus wellicht dat ik sommige mensen kan filmen. Als ik de startnummers weet en daar tijd voor heb tussen het rijden van 2 paarden door.
Ben benieuwd naar je foto's!