Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
esje01 schreef:Mijn dochter wil in 2012 voor het eerst gaan starten. wij gaan 28 december oefenen in Deurne/Wanroij. Ook willen we gaan oefenen bij de trainingen in Yesselsteyn. Wat is een goeie wedstrijd om voor de eerste keer te starten. Dochter is heel enthousiast, maar moeders vind het allemaal nogal spannend, heb geen idee hoe het allemaal in zijn werk gaat. Ben zelf vroeger alleen maar gestart in de dressuur en het springen. Lees dus vol belangstelling mee wat er voorbij komt in het SGW-topic.
Kris schreef:EvelienH schreef:Spannend Sann! Als de winter een beetje mee werkt en ik nog wat crosstrainingen kan doen wil ik mijn jonkie misschien toch B starten in Chaam.
Leuk, dan gaan we samen! Moet kunnen volgens Rob!
gr_roos schreef:Mag toch alleen als ze na 1 juli zijn besteld?
Ik had wel een set na 1 juli besteld, kon zo gauw geen coupon vinden en heb er 1 van de set nieuwe gepakt. Terugsturen kan ik dus ook vergeten.
_Sim_ schreef:Pittig hoor Roxxie. Persoonlijk zou ik dat erg veel vinden voor het paard om zowat ieder weekend op pad te zijn.
In het seizoen doe ik overwegend SGW (cross of 10) met af en toe een spring/dressuurwedstrijd. Dat zullen er niet meer dan 4/5 zijn. In de winter doe ik 1 maand helemaal niks aan wedstrijden en ga daarna weer optrainen.
Mootje schreef:Ik scheurde ze standaard meteen van elkaar. Ik vond het altijd een heel onhandig pakket! Ze kunnen toch ook aan de volgnummers zien dat het bij elkaar hoort?
Sannnn schreef:Zag je al op de lijst staan voor zaterdag Bianca.