sofie189 schreef:Jammer van het zelfde parcours ik had gehoopt op Iers anders maarja
Ik weet het niet zeker he
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha.. Achja.. gewoon gaan met die banaan! 
Geen waterbak doet mij wel een groot plezier. Da's mijn grootste struikelblok.
!
Wordt heel goed voorwaarts rijden en mijn benen eraan houden. Rem werkt op dit moment ook niet zo goed(teveel vooruit gereden als die weer eens begon te donderjagen, dus nu gaat die al als die alleen maar bedenkt om wat te gaan doen) dus ik hoop dat ik hem op tijd terug heb voor het stapstuk 
lotte_2 schreef:Na het zien van die hindernissen begin ik toch wel kriebels te krijgen.
(En ik weet niet of dat wel gezonde kribels zijn)
Zaterdag even gesprongen, ging wel erg goed. Maar hij kan zo giga kijkerig zijn en op lange lijnen wil die dan bedenken waar hij erlangs kan gaanWordt heel goed voorwaarts rijden en mijn benen eraan houden. Rem werkt op dit moment ook niet zo goed(teveel vooruit gereden als die weer eens begon te donderjagen, dus nu gaat die al als die alleen maar bedenkt om wat te gaan doen) dus ik hoop dat ik hem op tijd terug heb voor het stapstuk
Ben zo benieuwd, wie gaan er foto's maken? Heb nl een zeer fotogeniek paardje mee![]()

)
best spannend.