[SGW] Verslagen SGW de Bollert

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:54

muts_marijke schreef:
BVW jij kwam mooi voorwaarts aan, en sloot hem zolang door dat je je hele ritme kwijt was. Misschien voelde het niet zo maar het zag er wel zo uit :)
En inderdaad leek het als of je geen verlichte zit had.

Het beeld was dus anders dan mijn gevoel, had hem wel exra gesloten voor de dubbel omdat hij op h4 iets te enthousiast ging maar had wel het gevoel dat we lekker ritme hadden. En mijn verlichtte zit is dus niet heel duidelijk, zal vanavond eens kijken of ik het kan verbeteren

Anouk ik dacht al dat ik jou met twee nummers had zien rond rijden. Dacht al dat ik gek was geworden maar gelukkig valt het mee

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:56

Jaa terwijl hij altijd moeite heeft met dubbels, door z'n kleine galop. Deze stond heel ruim, maar paste echt perfect, als uit een boekje ;) De eerste dubbel had ik 2 galopsprongen ipv 1 en ik had deze ook op 1 extra gepland, maar hij kwam er zo lekker in dat ik em maar lekker liet gaat. Zoveel cross ik niet hoor, maar op zo'n open stuk kan ff gassen geen kwaad, aangezien hij zich ook wel teruglaat rijden als het moet :)

@ BVW: Valt mee :P. Ik was een beetje gek geworden tijdens het springen :=

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:56

ah, dan snap ik hem :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 14:57

Gek ben je toch ook BVW :D :D :D

Soms is zo'n stijljury dan toch nog ergens goed voor ;) Want ik kan me dus jou commentaar helemaal voorstellen.

bvw

Re: Verslagen SGW de Bollert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:01

Ja ok, gek ben ik sowieso en was gister ook goed op dreef en werd soms niet voor vol aangekeken maar anouk haar truc werd me even iets te veel ;)

wel handig inderdaad dat ik nu extra feedback heb, ik kon me namelijk helemaal niks voorstellen bij mijn commentaar en zoals jij het omschrijft snap ik het ook helemaal!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:04

_/-\o_ Anoek heeft ons allemaal te pakken gehad! :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:04

is niet lief :+

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:05

Wie niet meer snappen niet he

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:11

Haha ff kijken of jullie wel in de ogen hebben gewreven 's morgens ;) Het was ook ongelofelijk hoe snel mijn blunder over het terrein verspreidde. Kwam 10 minuten na het gebeurd was al verschillende mensen tegen die het al hadden gehoord! O:)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:12

Nou ik heb me een aantal keer in de ogen gewreven Anoek om te kijken of ik het wel goed zag dat er iemand zo onwies hard aan kwam :P :')

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:15

Anoukspitzen schreef:
Haha ff kijken of jullie wel in de ogen hebben gewreven 's morgens ;) Het was ook ongelofelijk hoe snel mijn blunder over het terrein verspreidde. Kwam 10 minuten na het gebeurd was al verschillende mensen tegen die het al hadden gehoord! O:)

Maar eerlijk is eerlijk: t is ook wel echt een kunst om 1 gewoon van de verkeerde kant te springen :D

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:19

Ik vind het wel getuigen van humor ;) :')

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:21

Je leert er wel van het niet meer te doen. Heb wel eens gehad dat ik de finish vergat en direct omdraaide na de laatste hindernis, en het klokje tikte maar door. Iedereen schreeuwen: FINISH FINISH, waardoor mn pony ook nogeens schrok en nog meer uit de richting van de finish rende :o daarna nooit meer vergeten haha

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:23

haha ja ik snap het echt nog steeds niet. Hoe ik dat nou weer voor elkaar heb gespeeld. Ik werd ook ontzettend uitgelachen toen ik terug op stal kwam en vertelde hoe het was gegaan.. _O-

@ Marijke: Op dat hard gaan hebben we speciaal vorige week nog op getraind op het strand van Noordwijk :))

@ Anke: Ja geloof ook niet dat ik dat ooit nog eens doe, maar dat denk ik ook elke keer als ik weer mn verlichting van de trailer kapot trek, omdat de trailer niet goed aangekoppeld was... :o?

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:24

Anoukspitzen schreef:
@ Anke: Ja geloof ook niet dat ik dat ooit nog eens doe, maar dat denk ik ook elke keer als ik weer mn verlichting van de trailer kapot trek, omdat de trailer niet goed aangekoppeld was... :o?

hahahahahahahah geweldig!

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 15:26

Haha ja lach maar, ik ben gewoon een beetje een sukkeltje, maar de stunt van gister was echt alles overtreffend!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:19

haha tja, echt handig is anders Anouk! :D

Er was trouwens aan het begin van de L paarden iemand, die verkeerd reed bij het water. Ook dat was een hele kunst. Ze sprong over het boompje, dan boompje wat in, opsprong en ging daarna verder langs de waterbak heen. Zij schreeuwen tegen de mensen daar dat ze in de weg zaten. Maar die waren zich van geen kwaad bewust, want zij reed gewoon helemaal verkeerd.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:20

Tientjeh: Ja gek was dat he! Dat was de allereerste combinatie bij het L paarden. En werd ook gewoon goedgekeurd... vreemd!

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:21

tientjeh schreef:
haha tja, echt handig is anders Anouk! :D

Er was trouwens aan het begin van de L paarden iemand, die verkeerd reed bij het water. Ook dat was een hele kunst. Ze sprong over het boompje, dan boompje wat in, opsprong en ging daarna verder langs de waterbak heen. Zij schreeuwen tegen de mensen daar dat ze in de weg zaten. Maar die waren zich van geen kwaad bewust, want zij reed gewoon helemaal verkeerd.

Die heb ik gezien := Die nam A, B en C en op de wal tussen beide waters stuurde ze haar paard er zo uit en daar zaten allemaal kinderen op de grond. Dat mens wist overduidelijk niet waar ze mee bezig was :+

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:24

het klinkt heel ingewikkeld want ik kan me er geen voorstelling bij maken hoe ze dan heeft gereden

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:25

Ze heeft de boom richting het water gesprongen. Toen de boom naar beneden het water in, opsprong er weer uit (kom je dus op dat tussenwalletje voor L paarden waar je eigenlijk rechtdoor het water weer in/uit moet) en stuurde ze naar rechts langs de waterbak waardoor ze alleen het eerste deel van de watercombinatie heeft gereden.

bvw

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:26

dan heeft ze C dus niet gedaan toch?

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:27

- ze naam de boom voor het water
- nam de afsprong het water in
- sprong toen de opsprong weer op (voor de L en M moesten ze 2x in springen en 2x uitspringen)
- ze sprong toen niet het water weer in, maar ging gewoon helemaal langs het 2e gedeelte van de L en M waterbak.
- sprong toen de laatste hindernis vd cross :))

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:28

Bianca het is wat verwarrend omdat de hindernis voorafgaand aan de waterbak A was. Dan heb je dus afsprong B en opsprong C :P

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-11 16:31

Ja heel vreemd. Maar volgens mij staat ze in de uitslagen wel als foutief parcours.

Dat mens leek wel gek, tekeer gaan daar tegen die mensen. Als ze zelf even beter had opgelet tijdens het verkennen.