Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Mizsz_Kitty schreef:Trailer huren? Wij mogen dik 100 km rijdenIs er eigenlijk groot parkeerterrein bij?
Maritje1991 schreef:Snap ik
Voor mij is moordrecht relatief dicht bij, maarja, lopend met mijn paard is weer net TE ver
Karrimh schreef:Mizsz_Kitty schreef:Trailer huren? Wij mogen dik 100 km rijdenIs er eigenlijk groot parkeerterrein bij?
parkeren is geen probleem, ruimte zatMaritje1991 schreef:Snap ik
Voor mij is moordrecht relatief dicht bij, maarja, lopend met mijn paard is weer net TE ver
hoe ver is het kwa km-ers dan? misschien heb je gelijk je warming up & cooling down
Maar jeep is leasewagen, dus ben met vrachtwagen stuk duurder uit, zeker als we even een heen en weertje naar Moordrecht maken
Mizsz_Kitty schreef:Heb je er van als je zoveel mensen enthousiast maakt!
loveruby schreef:Heb me net ingeschreven voor 14 januari!
wie nog meer ?
Kan niet wachten
Mizsz_Kitty schreef:ik schrijf me pas ergens anders voor in als ik weet heo het 10 december gaat....
Alleen daarom zou t al lekker zijn als stalgenootje vrij kan krijgen van haar werk. Ander paard al in de trailer is toch altijd wat makkelijker met laden.
Morgen weer les, kijken of ik de knopjes weer kan vinden bij mij puber.
wie ken jij die endurance rijdt die mij kent
Ben benieuwd hoe mijn kleine meid erop reageert , aangezien ze soms toch wel een zenuwpees kan zijn en van alles kan schrikken zoals haar eigen schaduw wel eens haha
en dan nog in het donker haha.
mijn (luxe) probleem is echter dat ik aardig wat paardjes heb staan en dus moeilijk kan kiezen wie ik mee neem :s