Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cayenne123 schreef:Zo valt me nog mee dat de dressuurbanen er nog netjes bij liggen!
Heb vanmiddag gereden en bij ons was de bak echt prut!
Ze is lekker gewassen en gevlochten dus helemaal klaar voor morgen! Wordt de eerste keer dus ben benieuwd!!:D
BullyCotton schreef:cayenne123 schreef:Zo valt me nog mee dat de dressuurbanen er nog netjes bij liggen!
Heb vanmiddag gereden en bij ons was de bak echt prut!
Ze is lekker gewassen en gevlochten dus helemaal klaar voor morgen! Wordt de eerste keer dus ben benieuwd!!:D
Wou echt precies het zelfdde zeggen haha, ook gewassen/vlochten, ookk eerste keer, ook bak prut haha dus maar ff quoten
[/////
BullyCotton schreef:Ojee, die kapschuur lijkt op het filmpje heel laag, hoe hoog is hij? Heb zo'n gevoel dat ik mijn hoofd nog wel eens flink kan gaan stoten met mijn abnormaal grote paard, hopen dat hij niet net onder die hindernis kaboutertjes ziet en er hoog overheen springt!
tientjeh schreef:Ik ga weer richting manege. Laatste dingen klaarleggen. Morgen zit ik vanaf 7 uur tot het einde achter het secretariaat. Dus jullie mogen bij mij komen betalen.
Zondag zit ik er gedeeltelijk. Smorgens tot kwart over 9 en dan na een uur of 12 weer.

)