Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik zou het mooi vinden om zaterdagmorgen eerst lekker te ontbijten met broodjes van Mootje, daarna rustig aan douchen enzo, dan zo rond half 11 naar het terrein en dan rond een uur of 4 richting de Koog. Dat lijkt me wel wat maar ja tussen iets graag willen en het ook voor elkaar krijgen zit een enorm verschil.
Wij zitten dichtbij het vuur, dus vroeg dressuren (en dan dus ook vroeg weer klaar) vind ik ook niet verkeerd hoor!Mootje schreef:Broodjes van Mootje? Of bedoel je de broodjes die Noor gehaald had met WW en ik in de oven gestopt had

rayo schreef:Stille meelezer hier……Manlief met paard starten zaterdag in de L.
Ben reuze benieuwd naar de nieuwe startlijsten, hoop dat wij niet veel eerder moeten.
Nav eerste startlijst besloten ons kleine meissie van 10 mnd. Een dagje mee te nemen naar de cross, dus hebben we geen oppas geregeld……
Succes met de lijsten Texelse! Weet wat het is, zit zelf altijd met nog een paar hele fanatieke vrijwilligers in het secretariaat van CH Schoorl.

texelse schreef:rayo schreef:Stille meelezer hier……Manlief met paard starten zaterdag in de L.
Ben reuze benieuwd naar de nieuwe startlijsten, hoop dat wij niet veel eerder moeten.
Nav eerste startlijst besloten ons kleine meissie van 10 mnd. Een dagje mee te nemen naar de cross, dus hebben we geen oppas geregeld……
Succes met de lijsten Texelse! Weet wat het is, zit zelf altijd met nog een paar hele fanatieke vrijwilligers in het secretariaat van CH Schoorl.
Even heeeeeeel diep nagedacht, maar ik weet het!! Jullie meiske is op die hele mooie datum geboren!
Hoe dan ook, het kan op 1 dag. Dat is de regel die we afgesproken hebben. Iedere deelnemer moet de tijd hebben om alle onderdelen, inclusief het verkennen, goed te kunnen doen.
Hoeveel reistijd er aan de vaste wal is, ja daar heb ik geen zicht op natuurlijk, maar de eerste boot gaat om 6.30 u, dus 7 u kun je op het terrein zijn. Maar ws. start de dressuur pas om 9.00 u
dus we maken er een mooie relaxte dag van!!
Mijn dochter zegt net dat ze bij die kleine van haar wel in het kinderbedje mag. Gezellig, die is ook 10 mnd., maar niet op die mooie dag geboren! Het was een andere mooie dag.
Citaat:Klopt idd, onze is van 12-11-10, hoe krijgen we het voor elkaar![]()
Altijd gezellig 2 ukkies in het bedje!
Gaat helemaal goed komen verder, we hebben er zin in
?? vascol schreef:Citaat:Klopt idd, onze is van 12-11-10, hoe krijgen we het voor elkaar![]()
Altijd gezellig 2 ukkies in het bedje!
Gaat helemaal goed komen verder, we hebben er zin in
Als het goed is komen jullie op zaterdag, en dan is het bedje leeg!! Onze kleine crosser is er alleen op zondag. Dus ze kan er zo in!
??

Nadat ik de bril van Vascol had geleend, heb ik er zelf 1 gekocht en nooit meer nodig gehad