Als ik eerlijk mag zijn vind ik Robby's geen fijn merk. Vind het er mooi uitzien maar na een paar keer dragen en wassen gaat de kwaliteit echt super achteruit. Voor 150 euro vind ik dat niet echt kunnen, hetzelfde geldt als met het dekje..
Dat heb ik zelf nog niet onder vonden hetismij! Alleen dat mijn groene rijbroek wat valer is geworden maar die draag ik ook erg vaak, en is nu 1 jaar oud ofzo. Maar met mijn witte geen last.
Het is een feit de bruine AJ gaat besteld worden Capcover en shirt moeten maar even een rondje wachten, samen met de deniro laarzen want mijn laarzen beginnen kapot te raken.
Eef, ik heb de mijne bij Canter weg. Zal dan wel de RP zijn. Zelf samengesteld. Ik weet alleen niet of het paars precies de goede kleur is, of iets te lila.
EvelienH
Geplaatst: 21-08-11 09:44
Denk iets te lila. Dat van mij neigt eerder naar fel roze dan naar lila of blauw.
Anders wordt het maar gewoon saai bruin van How's, dat is in ieder geval dezelfde kleur.
Zat er bij die links die ik gaf ook niet de juiste kleur bij Eef?
maximiliano
Geplaatst: 21-08-11 09:59
Mijn donkerblauwe vliegennetje is onderweg! Ga er zelf witte strepen opmaken zodat hij bij mijn set past! Zodra hij klaar is zal ik ff een foto plaatsen!
@ Danique wat voor kleuren vind je leuk?! Felle kleuren of donkere kleuren! Wit paard kan best veel hebben!