Carmen85 schreef:Ik had nummer 61 en mijn punten, tja... dat was precies op de grens voor een winstpunt 165 punten dus Ze is altijd onwijs gespannen in de dressuur en ik hoef mijn been maar aan te leggen en dan vliegt ze al vooruit (resultaat: galloperen als je moet uitstrekken en 1x overkruisd aangesprongen)
Maar ik ben al opgehouden me daaraan te ergeren, gewoon domweg blijven oefenen, veel dressuurrijden, regelmatig in een dressuurring trainen etc
Ohja, die herrinder ik me... Oei dat is wel poedersuiker hoor. Idd gewoon blijven oefenen.
caro29 schreef:Ik zat ook in ring 1. Mijn paard vond vooral de langskomende paraplu's eng. Bij mij was er wel verkeerd geteld. 6 punten verteld en onderdeel 10 niet ingevuld. Organisatie ging het gelijk oplossen met de rekenkamer

Oh, wow, 6 punten
waarschijnlijk was jij dan een van de eerste die ik had, want toen wist ik nog niet goed hoe het moest. ofzo... of juist een van de laatsten, want daar werd ik keihard afgeleid. kwam de heletijd iemand praten, en dan rekenen, nee dat werkt neit. Vooral als je al slecht bent in hoofdrekenen. en iets niet ingevuld wtf., dat is wel heel falend. sorry