[SGW] Verslagen Eventing Maarsbergen B/L/M 24/25 juni 2011

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 06:49

evenem_foto schreef:
Hallo Bokkers,

Weet iemand toevallig wie de winnaars zijn van de klasse M paarden. Wij zijn net terug uit Arville en ik wil graag wat foto's naar de bladen sturen. De uitslagen staan inderdaad nog niet op het internet.

Groeten,

Arie de Vroet
Eventing Photo

hmm, winnaar weet ik niet. Weet wel dat Emma Laarkamp tweede was met Marengo

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:17

Ze komen eraan. Hoop vandaag nog.

Ik weet dat Emma Laarkamp 2e was in een M ring. En Geert Woestenburg 1e.

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:20

Zo, gisteren even een dagje bijgekomen en opgewarmd na zaterdag. Pff wij waren echt doorweekt en totaal verkleumd, hebben dan ook de uitslag niet meer afgewacht. Ben wel heel benieuwd, dus hoop dat ze er vandaag opkomen!

Heb ondanks de regen wel een hele gezellige dag gehad. Leuk gekletst met allerlei mensen. Op het parkeerterrein stonden we naast Sann. Erg leuk! @Sannn heeft je vader al een mobiele waterspuit gekocht? ;)

Dressuur ging voor ons doen redelijk, weer een stapje in de goede richting, maar het blijft moeilijk met Arany. We zaten in ring 1, dus alle paarden die van-en-naar het dressuurterrein gingen zag ze allemaal langskomen. Natuurlijk iedere x haar snufferd weer in de lucht, zoooo gezellig al die paarden :+ Naja, in ieder geval genoeg punten zodat de winstpunten meetellen, dat is ook wel eens anders geweest.
Bij het losrijden voor het springen hoorde ze natuurlijk de fluitjes al, dus uberfanatiek-mega hoog springen. Gelukkig in het parcours wel fijn te rijden, dus foutloos.
De cross ging lekker, af en toe moest ik wel echt even werken om haar recht te houden, maar ze sprong overal fijn. Ik vond de bodem naar het open veld met de huisjes en het water wel vervelend. Je kwam daar van een redelijk harde bosgrond ineens in zware drek. Arany ging ook even vol in de ankers daardoor, maar gelukkig kon ik op tijd herstellen voor het eerste huisje. Verder heel fijn gereden en ook lekker het tempo erin kunnen houden. Was weer een leuke dag!

vivan

Re: Verslagen Eventing Maarsbergen B/L/M 24/25 juni 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:26

Welk combi nummer was je? want ik ben Ring 1 geschreven. :))
en welke punten of wil je dat liever niet mededelen _O-

Fijn dat het lekker ging :D

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:29

Ik had nummer 61 en mijn punten, tja... dat was precies op de grens voor een winstpunt 165 punten dus Ze is altijd onwijs gespannen in de dressuur en ik hoef mijn been maar aan te leggen en dan vliegt ze al vooruit (resultaat: galloperen als je moet uitstrekken en 1x overkruisd aangesprongen)
Maar ik ben al opgehouden me daaraan te ergeren, gewoon domweg blijven oefenen, veel dressuurrijden, regelmatig in een dressuurring trainen etc

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 08:36

Ik zat ook in ring 1. Mijn paard vond vooral de langskomende paraplu's eng. Bij mij was er wel verkeerd geteld. 6 punten verteld en onderdeel 10 niet ingevuld. Organisatie ging het gelijk oplossen met de rekenkamer :D

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:02

ik zat in de Boktring, ring 3. Geen last van paraplu's en bodems, beviel goed.

Verder heb ik weer veel verslagen gelezen maar is eigenlijk Corien me bijgebleven :(:) Het was idd een lastige sprong geworden, hopelijk is het geen serieus probleem voor Jack.

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:11

Carmen85 schreef:
Ik had nummer 61 en mijn punten, tja... dat was precies op de grens voor een winstpunt 165 punten dus Ze is altijd onwijs gespannen in de dressuur en ik hoef mijn been maar aan te leggen en dan vliegt ze al vooruit (resultaat: galloperen als je moet uitstrekken en 1x overkruisd aangesprongen)
Maar ik ben al opgehouden me daaraan te ergeren, gewoon domweg blijven oefenen, veel dressuurrijden, regelmatig in een dressuurring trainen etc

Ohja, die herrinder ik me... Oei dat is wel poedersuiker hoor. Idd gewoon blijven oefenen.

caro29 schreef:
Ik zat ook in ring 1. Mijn paard vond vooral de langskomende paraplu's eng. Bij mij was er wel verkeerd geteld. 6 punten verteld en onderdeel 10 niet ingevuld. Organisatie ging het gelijk oplossen met de rekenkamer :D

Oh, wow, 6 punten :oo waarschijnlijk was jij dan een van de eerste die ik had, want toen wist ik nog niet goed hoe het moest. ofzo... of juist een van de laatsten, want daar werd ik keihard afgeleid. kwam de heletijd iemand praten, en dan rekenen, nee dat werkt neit. Vooral als je al slecht bent in hoofdrekenen. en iets niet ingevuld wtf., dat is wel heel falend. sorry := 8)7 :(:)

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:18

Ik was nr 97 dus ik zat in het midden van de ring..

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:25

ik moest vrijdag rijden en het ging echt super voor de eerste keer.
dressuur niet zo heel super, maar dat ligt ook aan mij.

springen 2 balkjes maar hij werd helemaal gek van de fluitjes, kwam zelf omhoog toen ik moest wachten, in het springen ging hij al hard hard hard :P
toen na het springen naar veterinair, hartslag van 76 al, maar goed het kon ermee door en mocht door.
toen weigerde hij 1x op de lage boomstam van het losspringen, maar daarna stuurde ik hem goed aan en sindsdien heeft hij niets meer geweigerd, en was nog in een goede tijd terug ook dus ik was echt super happy.
Hij ging in de cross echt super hard, was niet eens meer te stoppen en toen van 13 naar 14 ging ik bijna over de L/M hindernis heen, omdat hij zo hard door de bocht ging. Maarja op de piknickbank raakte hij met zijn benen wel ik hoorde best hard TOK oid maar hij had niets gelukkig, hij heeft gelukkig niet zo heel snel wat en de laatste 2 deed hij ook echt super goed.
Was uiteindelijk 7e... en er waren dus 6 prijzen maarja dat maakt niets uit, was al blij dat het zo ging voor de eerste keer :)

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:49

Fijn dat je lekker gereden hebt Suikermeisje. Zo te lezen heb je nog flink wat snelheids-controle training te doen :D .

Is er iemand die weet waar op de site van eventing photo je kunt zien hoeveel de foto's kosten en welke formaten je kunt bestellen? Ik kan het niet vinden, zelfs niet als ik een foto in het winkelmandje zet :o? .

Danique1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:54

goed gereden suikermeisje!!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:56

leliaardje, op het driehoekje achter Order klikken in het overzicht, dan krijg je een dropdown list.

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:57

Uitslagen staan nu allemaal op startlijsten.nl

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 09:59

Heee,
Weet ook iemand op welke site ook alweer foto's kwamen te staan? Heb het kaartje met mijn broek in de wasmachine gedaan.. }:0

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:06

thx Jobke, weer een superjob(ke)!

Carmen85

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:08

bedankt jobke! Lekker op tijd en alles echt goed geregeld! Complimenten voor de organisatie

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:09

Ik heb enorm genoten van je heerlijke nuchterheid Lielle ;-)

Allemaal bedankt voor de thumps up en de leuke reacties. Volgend jaar gaan we er weer voor.

Ik denk dat we het beste secretariaat gedraaid hebben in 4 jaar. KarinL was echt geweldig, net zoals Charlotte. Thanx lieve meiden!

Jobke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:10

Deidre heeft vanuit de organisatie foto's gemaakt. Het arme kind heeft de hele dag in de regen gestaan. Deze komen online op www.eventingmaarsbergen.nl Door een foto te kopen sponsor je de wedstrijd voor volgend jaar. Kunnen we weer wat nieuwe hindernissen maken.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:12

Ook foto's van de 1* Jobke?

Het was echt een geweldige wedstrijd, zonde van de regen maar nog steeds prachtig!

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:14

Als er een mooie foto bij zit zal ik hem dan zeker kopen!

Leliaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:16

Anoukspitzen schreef:
Heee,
Weet ook iemand op welke site ook alweer foto's kwamen te staan? Heb het kaartje met mijn broek in de wasmachine gedaan.. }:0

http://www.eventingphoto.com/index.html

Verder kun je foto's van bokkers vinden bij het fotografentopic.

@Lielle: dank je: heel verhelderend :+ .

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:19

Ik ga ernaar kijken Jobke :)) en dank voor het compliment :j

Ik heb zeker een leuke foto op eventingphoto, had beloofd om te zwaaien en dat heb ik ook gedaan :D Arie zei al dat die goed geslaagd was.

Anoukss

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:19

Thanks!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-11 10:34

Al ook even kijken of er wat moois tussen zit! :)