hahaha ik moet ook nog even gaan bedenken hoelaat ik weg ga.. dames, hoe lang zal dat rijden zijn met de trailer vanaf ursem? Moet je eigenlijk net als op een wedstrijd een uur van te voren aanwezig zijn?
Nee dat niet maar daar zit je al snel aan dnek ik, installeren, betalen, opzadelen, losstappen Ik heb in ieder geval betaald, scheelt weer 10 minuten heen en weer lopen
_Noor
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-11 12:20
Doom, je moet volgens mij gewoon zorgen dat je om 9 uur (of hoe laat je ook moet) losgereden bent en betaald hebt. Ik denk dat het ongeveer 40 min rijden is voor jou.
Ik laat mijn mamie wel betalen haha Thanks noor, ik ga half 8 gewoon weg denk ik dan! Toch wel op tijd dan Wat is eigenlijk adres om in te voeren in tomtom?
Ik doe zondag ook mee aan de oefencross. Heb er zin in! De officiele heb ik afgemeld omdat we nog niet echt goed genoeg doorgetraind zijn en ook ik kreeg netjes mijn coupon teruggestuurd super!
Veel plezier allemaal, misschien zie ik jullie vanmiddag nog wel even
heleenxx
Geplaatst: 06-08-11 14:58
Ik heb weer zo leuk gecrosst vandaag! Olivier was overenthousiast! erg leuk Voor de allereerste keer de betonbuis gesprongen, dat ging eigenlijk heel simpel. Slootjes ook zonder aarzelen. Het was weer onwijs leuk! Ik heb nu nog meer zin in de SGW straks
Elvis was echt heel stout met het instructierondje. Heel druk, stappen kende hij op het laatst niet meer dus hij stond lekker te dribbelen de hele tijd en stond heel vaak te springen en dan stond ik weer in de bosjes. Instructeur vond het ook een uitzonderlijk druk en sensibel paard. Maar me rondje alleen ging wel echt heel fijn, hij ging netjes van de andere paarden weg zo het bos in (nog wel problemen mee met van andere paarden wegrijden), en zo foutloos, fijne afstanden, fijn tempo en ik had de controle. En van alles het hoogste gedeelte genomen (hoge piano, die 2 hekjes achter elkaar etc..)
ga volgend jaar denk alleen het rondje doen
heb nog wel filmpjes, ook van een aantal andere dus weet niet of er nog bokkers in groep 4 zaten?
heleenxx
Geplaatst: 06-08-11 15:41
Veel paarden waren druk. Ook vanwege de vele steekvliegen denk ik. De buik van mijn paard zat echt helemaal vol bulten, erg zielig. Fijn dat je lekker gecrosst hebt.
ponyparadijs
Geplaatst: 06-08-11 15:56
Welke instructeur hadden jullie? Er zijn dus veel steekvliegen? Zal de vliegenspray maar gebruiken dan!
Stoer Heleen dat je de rioolbuis hebt gesprongen!! Wauw! Reed je bij Rom? Ik wil hem ook graag eens springen, maar dan liever onder begeleiding. Van welke kant heb je hem gesprongen?
Mijn rondje ging ook lekker, maar ook Jer was erg enthousiast. Bekend terrein hè