Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
_Sim_ schreef:Sannnn schreef:Net bericht gekregen dat ik kan starten in het L, heb er zin in! Vind het piratenschip echt gaaf.
![]()
![]()
![]()
Hopelijk zitten we een beetje dicht bijelkaar. Iig kunnen What en Sim gezellig samen op de trailer!
_Sim_ schreef:Dat zouden we kunnen doen Bianca, maar ik doe dat eigenlijk liever niet meer achteraf. Als ik nou een briefje bij onze coupons had kunnen doen was het nog tot daar aan toe geweest, maar dat achteraf "zeuren" (want dat vind ik het) doe ik gewoon liever niet, want het heeft geen noodzaak.
zeker als jullie samen willen riden is het wel fijn als je bij elkaar in de buurt zit en geen 3 uur ertussen. Ik vind dat geen zeuren hoor !!! pas als de startlijst er is en dan nog gaan wijzigen vind ik andere zaak. bianca1980 schreef:_Sim_ schreef:Dat zouden we kunnen doen Bianca, maar ik doe dat eigenlijk liever niet meer achteraf. Als ik nou een briefje bij onze coupons had kunnen doen was het nog tot daar aan toe geweest, maar dat achteraf "zeuren" (want dat vind ik het) doe ik gewoon liever niet, want het heeft geen noodzaak.
een mailtje vinden ze meestal niet zo erg..zeker als jullie samen willen riden is het wel fijn als je bij elkaar in de buurt zit en geen 3 uur ertussen. Ik vind dat geen zeuren hoor !!! pas als de startlijst er is en dan nog gaan wijzigen vind ik andere zaak.
ik bijt niet mireille