Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol013 schreef:Ik hou van startnummers! Ideaal dat je in 1 oog opslag kunt zien wie er op dat moment in de ring zit en hoe ver de rest is met zijn voorbereidingingen. Had het liefste dat ze startnummers zouden dragen bij alle takken van paardensport.
bianca1980 schreef:Carmen85 schreef:Aardig van de organisatie dat ze mensen naar achteren zetten zodat ze later kunnen starten, maar nu moet ik eerder starten.... Moet net zo goed 2,5 uur rijden. Daar baal ik wel een beetje van.
Dat is wel heel balen zeg, zeker als je eerst wel later gepland stond........

) _Sim_ schreef:Daarom vind ik het ook stom als je gaat mailen of je later mag omdat je anders vroeg je bed uit moet. Nu is een ander daarvan de dupe.
Zit je nu met je werk oid is het wat anders, maar alleen om reden dat je anders vroeg op moet om voor je dressuur nog te moeten verkennen vind ik persoonlijk not done.
Vroeg opstaan hoort nou eenmaal bij een SGW en heeft ook wel een bepaalde charme (vind ik).
Een keer i.v.m. omstandigheden snap ik, maar anders moet je maar geen SGW gaan rijden. Vroeg op en lange dagen horen daar nu eenmaal bij. Dat maakt het ook wel weer heel leuk, iedereen heeft het zelfde.

bianca1980 schreef:Carmen85 schreef:Aardig van de organisatie dat ze mensen naar achteren zetten zodat ze later kunnen starten, maar nu moet ik eerder starten.... Moet net zo goed 2,5 uur rijden. Daar baal ik wel een beetje van.
Dat is wel heel balen zeg, zeker als je eerst wel later gepland stond........
pol013 schreef:Bij mij nog steeds onzeker of ik kan starten. Ben wel aardig hoog op de wachtlijst gekomen. Spannend
muts_marijke schreef:Vorig jaar in Castenray totaal weggeregend op zondag. Maar hebben ook al een jaar gehad dat het zo warm was dat het echt kurk droog was. Moesten toen om 9uur ongeveer dressuur rijden en om half 5 springen... in het Z vergeet ik nooit meer... en toen sprong ie in het spring parcour bij hindernis 4 de verkeerde hindernis... toen konden we naar huis en het was niet zo gezellig in de auto... Zo erg kan het nooit meer worden! En dit jaar hebben wij super tijden !! En hopen op lekker weer zodat ik wel mee kan en in mn stoeltje kan zitten.
. Niet te geloven!
. Durf het hier bijna niet te zeggen.
, zal lekker worden met m'n lensen...........